سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در منطقه آزاد اروند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفت: بخش استانی سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با حضور 100 هنرمند از تهران، کرمان ،گچساران ، آبادان و خرمشهر از 18 تا 21 دی در منطقه آزاد اروند برگزار می شود.

به گزارش فرینا، همایون قنواتی افزود: در این جشنواره چهارده نمایش در منطقه آزاد اروند به روی صحنه می رود.
قنواتی گفت: نمایشنامه های کوئینتت جنگ به نویسندگی علی نبی پور و کارگردانی سعید کمرگیر از خرمشهر، هوک چپ، راند آخر به نویسندگی آمنه پورحسینی و کارگردانی پژمان مهراب پور از خرمشهر، نمایشنامه های خدمتکار به نویسندگی بهزاد وزیری و کارگردانی شهرام پورعسکر از آبادان، تئاتر ده هزار و یک شب به نویسندگی صابر محمدی و کارگردانی مریم طرفی از آبادان از نمایشهای بخش صحنه ای هستند.
به گفته وی، نمایشهای خیابانی اشک سر خط مشق به نویسندگی مریم طرفی و کارگردانی عبدالحسین جلیل نسب از خرمشهر، برحی دلاور به نویسندگی و کارگردانی احمد مسافری از خرمشهر و کمربندها را سفت سفت ببندید به نویسندگی و کارگردانی عبدالله حلیات از خرمشهر، هیچکس به نویسندگی و کارگردانی بهنام کاوه از آبادان، رویاهای رنگ و رو رفته به نویسندگی و کارگردانی سهیلا رهگشا از آبادان و آبادانی ها به نویسندگی و کارگردانی رضا چوپان از آبادان از نمایش های بخش خیابانی هستند.  
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند افزود: در نمایشنامه خوانی هم شب نیلوفری به نویسندگی و کارگردانی محمد صنگری از خرمشهر، شاید نجات یابیم به نویسندگی ساموئل گوسیان و کارگردانی سهیلا رهگشا از آبادان، دروغ چرا؟ به نویسندگی عباس کریم زاده و کارگردانی امید احمدی از خرمشهر، از بعلاوه چشمی دوربین به نویسندگی و کارگردانی شهرام پورعسکر و علی عباسیه از آبادان، آذر به نویسندگی مهدی پوررضائیان و کارگردانی آمنه پورحسینی از خرمشهر و بارانی به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین افتخارپذیرایی از آبادان اجرا خواهند شد.
آئین افتتاحیه این جشنواره روز سه شنبه 18 دی در محل گلزار شهدا و اختتامیه آن جمعه 21 دی در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس خرمشهر برگزار می شود.
کارگاه آموزش بازیگری و برپایی نمایشگاه چهل سالگی تئاتر آبادان و خرمشهر از برنامه های جنبی این جشنواره است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.