گسترش همکاری سازمان منطقه آزاد ماکو و حوزه هنری آذربایجان غربی

در دیدار معاون اداری، مالی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان منطقه آزاد ماکو بر گسترش همکاری ها در حوزه های هنر و فرهنگ تاکید شد. 

به گزارش فرینا؛ معاون اداری، مالی حوزه هنری آذربایجان غربی با حضور در شهرستان ماکو با معاون فرهنگی ، اجتماعی سازمان منطقه آزاد ماکو دیدار و گفتگو کرد.

 معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان منطقه آزاد ماکو در این دیدار ضمن ارج نهادن بر حضور حوزه هنری استان در اجرای برنامه‌های فرهنگی، با ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی سازمان منطقه آزاد ماکو، بر رسالت‌های فرهنگی منطقه و لزوم حمایت از ارزشهای سنتی تاکید کرد.

 حسین حمزه لو افزود: منطقه آزاد ماکو با وجود پتانسیل های غنی فرهنگی و همجواری با کشور ترکیه نیازمند طراحی و اجرای برنامه های فرهنگی کوتاه مدت و درازمدت است تا ماهیت ارزشمند فرهنگی منطقه بیش از پیش حفظ و توسعه یابد.

معاون حوزه هنری آذربایجان غربی نیز  در این دیدار ضمن معرفی اهداف و رسالت های کلی حوزه هنری در سطح کشور و اجرای برنامه های فرهنگی ، هنری در راستای رشد و توسعه فرهنگی،  به خصوص در مناطق مرزی که بیشتر در معرض تهاجمات فرهنگی هستند تاکید کرد.

غلامرضا پاشایی در ادامه سخنان خود با ارائه گزارشی از فعالیت های حوزه هنری آذربایجان غربی در رشته های مختلف هنری، برهمکاری حوزه هنری استان با سازمان منطقه آزاد ماکو در اجرای برنامه‌های فاخر و ارزشمند فرهنگی،  هنری در منطقه شمال آذربایجان غربی اعلام آمادگی کرد.

 در پایان این دیدار طرفین بر ادامه تشکیل جلسات هماهنگی در سطح بالاتر و تخصصی تر و برگزاری برنامه های مشترک فرهنگی در آینده نزدیک در منطقه آزاد ماکو تاکید کردند و به توافق رسیدند.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو