از شبکه جهانی بهداشت برای بازدید از برنامه ارس 2020 دعوت شده است

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس در دومین جلسه شورای راهبردی شهر سالم، جامعه ایمن ارس 2020 از دعوت شبکه جهانی بهداشت برای بازدید از منطقه آزاد ارس و برنامه های در دست اجرای پروژه ارس 2020 خبر داد.

به گزارش فرینا، یوسف داداش زاده گفت: هیاتی از طرف شبکه جهانی بهداشت جهت بررسی و ارزیابی اقدامات انجام شده در منطقه آزاد ارس حضور خواهد یافت و ارزیابی های اولیه برنامه ارس 2020 به این ترتیب، صورت خواهد گرفت.
داداش زاده افزود: حضور شبکه جهانی بهداشت به احتمال زیاد در اواخر امسال و یا اوایل سال 98 خواهد بود و منطقه آزاد ارس آماده میزبانی از این هیات است.
وی تاکید کرد: در صورت تایید برنامه های صورت گرفته، پروژه جهانی ارس 2020 در کنگره ای که برای اولین بار شهریور ماه سال آینده در تبریز برگزار خواهد شد، به صورت رسمی معرفی و به عنوان یک پروژه جهانی اعلام خواهد شد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به اهداف ارس 2020 برای معرفی شهر جلفا با شهره شهر جهانی با عنوان شهر سالم و جامعه ایمن، در پایان خاطرنشان کرد:پروژه شهر سالم، جامعه ایمن ارس 2020 یکی از پروژه های مهم معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس است که با مشارکت تمامی مسئولین شهرستان جلفا (منطقه آزاد ارس) در حال پیگیری است.

عضویت جلفا در شبکه جهانی شهرهای سالم و جوامع ایمن و همینطور ثبت جهانی ژئوپارک و جنگل های ارسباران فرصتی بی بدیلی را جهت بالفعل سازی و پتانسیل های جهانی این خطه از کشور عزیزمان را فراهم خواهیم ساخت و به تبع آن موجبات توسعه اجتماعی و اقتصادی منطقه خواهدشد.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو