کمیته معنویت به عنوان اقدام ابتکاری در کنگره ارس 2020 معرفی می شود

امام جمعه منطقه آزاد ارس در دومین جلسه شورای راهبردی شهر سالم، جامعه ایمن ارس 2020 گفت: کمیته معنویت به عنوان اقدام ابتکاری سازمان منطقه آزاد ارس در پروژه شهر سالم، جامعه ایمن 2020 در کنگره تبریز معرفی می شود.

به گزارش فرینا، حجت الاسلام و المسلمین سالار سنجری افزود: کمیته معنویت ایمنی و سلامت با هدف کلی افزایش تاثیر معنویت در اتخاذ رفتارهای ایمن و سالم به صورت ابتکاری در پروژه ارس 2020 تشکیل شده است. 
حجت الاسلام سنجری گفت: این ابتکار در کنگره جهانی شبکه بهداشت که در برای اولین بار در تبریز برگزار خواهد شد، معرفی می شود و سخنرانی هایی در زمینه این کمیته ایراد خواهد شد. 
وی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تا معنویت به جای اینکه در کنار پروژه شهر سالم، جامعه ایمن باشد، روح حاکم در برنامه ارس 2020 شده و به یکی از بخش های اصلی این برنامه تبدیل شود. 
امام جمعه منطقه آزاد ارس گفت: این برنامه با بهره گیری از دستورالعمل های بین المللی سازمان بهداشت جهانی و براساس فرهنگ ایرانی اسلامی به دنبال ارتقای شاخص های ایمنی و سلامت در شهر جلفاست. 
گفتنی است، پروژه شهر سالم، جامعه ایمن ارس 2020 یکی از پروژه های مهم معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس است که می تواند جلفا را به عنوان یک شهر جهانی معرفی کند.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.