قشم میزبان دومین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان و صنایع وابسته

مدیر کشاورزی و شیلات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: دومین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان و صنایع وابسته در قشم با حضور هشت شرکت اروپایی و آسیایی برگزار می شود. 

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان؛ حامد عبدالهی افزود: سه شرکت اروپایی از نروژ، یک شرکت از فرانسه و یک شرکت اسپانیایی به همراه سه شرکت آسیایی کره جنوبی، چین و ترکیه در این نمایشگاه که از 27 تا 29 دی ماه در سالن نمایشگاه های بین المللی قشم برگزار می شود، حضور دارند.
به گفته عبداللهی، معرفی فرصت های سرمایه گذرای در حوزه آبزیان، آشنایی با آخرین فناوری های روز صنعت شیلات، برگزاری کارگاه های آموزشی با محوریت شیلات و صنعت ماهیگیری، تمهید ات لازم برای برقراری تماس مستقیم فعالان داخلی و خارجی این صنعت، بخشی از اهداف این نمایشگاه است.
وی از صنایع کشاورزی، دامپروری و شیلاتی به عنوان ستون‌های اصلی اقتصاد مقاومتی نام برد و افزود: قشم از ظرفیت‌های بسیار خوب و بالا در زمینه تولید و ایجاد اشتغال صنایع شیلاتی برخوردار است و با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، نگاه واقع بینانه‌ای به صنایع شیلاتی این جزیره شده است.
مدیر کشاورزی و شیلات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در این نمایشگاه دارندگان تجهیزات آبزی پروری و پرورش ماهی در قفس، تولید کنندگان و ارائه دهندگان غذاهای دریایی، تکثیر و تولید کنندگان بچه ماهی، پرورش دهندگان آبزیان، فرآوران محصولات شیلاتی، تولید کنندگان ماشین آلات حمل و نقل و انتقال آبزیان و فرآورده های شیلاتی و تولید کنندگان خوراک آبزیان حضور دارند.
عبدالهی همچنین از بررسی فرصت های سرمایه گذاری دریا محور از جمله در صنایع دریایی – شیلات (صیادی و آبزیان)، صنایع دریایی و کشتی سازی، صنایع شیلاتی و پرورش آبزیان، شناسایی ذخایر آبزیان خلیج فارس به عنوان همایش های جانبی این نمایشگاه سه روزه در قشم نام برد.
بنا به این گزارش، متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 35252650 با پیش شماره 076 تماس حاصل نمایند.
شایان ذکر است؛ نخستین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان و صنایع وابسته در قشم دی ماه سال گذشته با حضور بیش از 30 شرکت داخلی و خارجی در این جزیره برگزار شده بود. 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو