آمادگی مجموعه قضایی آذربایجان غربی برای حمایت از توسعه اقتصادی منطقه آزاد ماکو

در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در خصوص توسعه همکاری ها؛ تعاملات مشترک و تحقق ماموریت ها و رفع چالش های این سازمان به منظور توسعه استان مذاکره شد.

به گزارش فرینا؛ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در این دیدار با تاکید بر اینکه منطقه آزاد ماکو نقش تعیین کننده در توسعه استان دارد گفت: طبق قانون کلیه اختیارات دستگاه اجرایی در رابطه با اراضی دولتی، ملی و اختیارات خاص نهادهای دولتی مانند محیط زیست ،امور اراضی ،منابع طبیعی و جهاد کشاورزی به سازمان های مناطق آزاد تفویض و محول شده است.

 غلامرضا سلیمانی با اشاره اقدامات صورت گرفته در ۸ ماه سال جاری و تدوین راهبردها و طرح های توسعه ای منطقه افزود: حمایت و همراهی مسئو لان قضایی در روند توسعه  و اهداف مورد نظر منطقه بسیار مهم است.

در این نشست سلیمانی از تلاشهای دست اندر كارن قضایی استان در راستای حمایت از توسعه اقتصادی و ایجاد فضای مطمئن، سالم و شاداب  برای سرمایه گزاری در منطقه آزاد ماکو تشکر كرد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه ما در مجموعه قضایی استان همه تلاش خود را در راستای کاهش مشکلات مردم انجام خواهیم داد تا نتایج حاصله از آن منجر به افزایش رضایتمندی عمومی شود گفت: منطقه آزاد ماکو و مجموعه قضایی استان همواره پشتیبان هم بوده و هستندو همکاری های خوبی شکل گرفته است.

علی اکبر گروسی در این دیدار مهم ترین و اساسی ترین اولویت كشور را بحث اقتصاد دانست و تصریح كرد:  مسئولان باید راهكارهای مناسب را در این خصوص  اتخاذ نمایند.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو