اختصاص یک درصد از درآمد سالیانه منطقه آزاد انزلی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: اختصاص یک درصد از درآمد سالیانه منطقه آزاد انزلی به کمیته امداد امام خمینی(ره) برای امور نیازمندان یکی از حمایت‌های ویژه و اثرگذار این منطقه است.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری موج از گیلان، عباس اهرابی، در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با قدردانی از حمایت‌های این منطقه برای کمک به حل مشکلات مددجویان افزود: اختصاص یک درصد از درآمد سالیانه منطقه آزاد انزلی به کمیته امداد امام خمینی (ره) برای امور نیازمندان یکی از حمایت‌های ویژه و اثرگذار این منطقه است.
اهرابی با تأکید بر اینکه استفاده از ظرفیت مددجویان و فرزندان آن‌ها به‌عنوان نیروی کار در شرکت‌ها و شهرک‌های صنعتی وابسته به منطقه آزاد بندرانزلی می‌تواند به رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی خانوارها کمک کند گفت: رفع محرومیت از چهره مددجویان تحت حمایت این نهاد در محدوده منطقه آزاد تجاری بندر انزلی یکی از برنامه‌های این نهاد است.

1027 خانوار از مددجویان کمیته امداد گیلان ساکن در محدوده منطقه آزاد

وی بابیان اینکه در حال حاضر 1027 خانوار از مددجویان کمیته امداد گیلان ساکن در محدوده منطقه آزاد انزلی هستند ادامه داد: بر اساس کارشناسی‌های انجام‌شده نیاز به مسکن، معیشت، درمان، تحصیل، جهیزیه از مشکلات عمده مددجویان این منطقه است و توجه به زیرساخت‌های مسکن مددجویی به‌عنوان بخشی از چشم‌انداز عمومی منطقه در اولویت کار است..
مدیرکل کمیته امداد گیلان با تأکید بر اینکه فعالیت مرکز نیکوکاری به‌صورت تمام‌وقت و دائم در منطقه آزاد تجاری می‌تواند رافع بسیاری از مشکلات محرومان باشد خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک مرکز نیکوکاری در منطقه آزاد بندر انزلی دایر است که درصدد راه‌اندازی مراکز دیگر هم هستیم.

راه‌اندازی مرکز نیکوکاری در منطقه آزاد انزلی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با ابراز رضایتمندی از تعامل خوب کمیته امداد با این سازمان گفت: انتظار می‌رود که این تعامل استمرار داشته و برای نیازمندان امیدآفرین باشد.
رضا مسرور، به راه‌اندازی مرکز نیکوکاری در منطقه آزاد بندرانزلی اشاره کرد و افزود: مرکز نیکوکاری مرکز کمک‌های تجار و گردشگران است که از رهگذر فعالیت‌های اقتصادی روزمره عاید مددجویان کمیته امداد می‌شود.
مسرور گسترش همکاری‌ها با نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد و خدمات‌رسانی بهینه و مثمر ثمر به اهالی نیازمند محدوده منطقه آزاد انزلی را بیش از گذشته خواستار شد.
گفتنی است؛ منطقه آزاد انزلی اولین منطقه آزاد در سطح کشور است که مبادرت به تنظیم و تبادل تفاهم‌نامه با کمیته امداد باهدف ارائه برنامه عملیاتی اقدام به زدودن چهره فقر در سطح منطقه کرده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو