بهره برداری از 4 طرح اقتصادی در بندر امام خمینی(ره)

بهره برداری و ساخت هشت طرح سرمایه گذاری امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) آغاز می شود.

به گزارش فرینا، مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) گفت: برای ساخت و یا آغاز اجرای این طرح ها بیش از هفت هزار میلیارد ریال هزینه شده است.
عادل دریس افزود: بهره برداری از سه انبار چند منظوره کالاهای اساسی و انبار مخازن نفتی که با اعتبار 634 میلیارد ریال و توسط بخش خصوصی ساخته شده است، زمینه اشتغال 100 نفر را فراهم کرده است از جمله این طرح ها است.
دریس ادامه داد: ساخت مجتمع خدمات رفاهی و اداری ، طرح تعیرات اساسی جاده دسترسی به مجتمع بندری امام خمینی(ره)، کارخانه های بایو اتونل و فرآوری و بسته بندی سویا با اعتبار 6 هزار و 410 میلیارد ریال و فراهم ساختن اشتغال 300 نفر از دیگر طرح هایی است که با حضور با حضور وزیر راه و شهرسازی در بندر امام خمینی آغاز می شود.
مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) گفت: بازدید از کارخانه های خوراک دام و طیور شرکت مشاهیر سیویل سازه، روغن کشی نوید خلیج فارس، طرح ساخت سیلوی غلات 150 هزار تنی ، شرکت پارسیان ریل شرق، طرح تعمیرات اساسی اسکله های 27 الی 34 و طرح لایروبی کانال خورموسی از دیگر برنامه های سفر وزیر راه و شهر سازی به بندر امام خمینی(ره) است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو