بازدید مدیران شرکت های هواپیمایی مستقر در فرودگاه امام خمینی(ره) از ترمینال گالری سلام

مدیران و نمایندگان شرکت های هواپیمایی مستقر در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از ترمینال گالری سلام بازدید کردند.

به گزارش فرینا، نمایندگان و مدیران برخی از شرکت های هواپیمایی مستقر در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از بخش های مختلف پروژه ترمینال گالری سلام که قرار است در آینده نزدیک افتتاح شود بازدید کردند. 

مدیر شرکت هواپیمایی قطر ایرویز در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) با اشاره به توانایی ترمینال سلام برای پذیرش هواپیمای ایرباس ٣٨٠ و بکارگیری معماری زیبا در این ترمینال از شروع مطالعات هواپیمایی قطر برای فعالیت در این ترمینال خبر داد.
وی در خصوص افزایش پرواز های هواپیمایی قطری به ایران گفت: از این ماه پرواز های قطر ایرویز از دوحه به تهران از ١٨ پرواز هفتگی به ٢٠ پرواز  افزایش خواهد یافت و به دنبال افزایش پرواز های خود به ایران هستیم.

مدیر شرکت هواپیمایی امارات در فرودگاه امام خمینی(ره) نیز طی این بازدید با اشاره به ویژگی های ترمینال گالری سلام اظهار داشت: ساخت چنین پروژه ای باعث خرسندی است و ترمینال سلام را می توان با ترمینال های هوایی مطرح دنیا مقایسه کرد. 
وی گفت: منتظر افتتاح این ترمینال هستیم تا از امکانات خوبی که در آن فراهم شده است استفاده کنیم.

رییس عملیات هواپیمایی چایناساترن در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) نیز پس از بازدید از ترمینال گالری سلام گفت: ساخت این ترمینال که در آن از تکنولوژی های جدید استفاده شده، مایه خرسندی شرکت های هواپیمایی فعال در فرودگاه امام (ره) است چرا که امکان خدمت رسانی بهتر در آن به مسافران فراهم شده است.

نماینده شرکت هواپیمایی پگاسوس در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) پس از بازدید از ترمینال گالری سلام با اشاره به ویژگی های این پایانه هوایی گفت: باید  ترمینال گالری سلام را هم تراز نمونه های مشابه خود در دیگر فرودگاه های دنیا بدانیم.

همچنین نماینده شرکت کوشا کیش در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) که قرار است خدمات هندلینگ را در ترمینال گالری سلام انجام دهد پس از بازدید از این ترمینال اظهار داشت: ترمینال گالری سلام با امکانات بسیار خوب و با معماری زیبا ساخته شده و من بعنوان یک ایرانی از ساخت این پروژه عظیم احساس غرور می کنم.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو