حضور 642نفر در مسابقات قرآن، اذان و نهج البلاغه ارس

مدیر فرهنگی، هنری و آموزشی سازمان منطقه آزاد ارس از افزایش حضور شرکت کنندگان در پنجمین دوره از مسابقات قرآنی منطقه آزاد ارس نسبت به سال گذشته خبر داد .

به گزارش فرینا، ابراهیم نصیری تعداد شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات قرآنی را ۶۴۲نفر اعلام کرد و گفت: پنجمین دوره مسابقات قرآن، اذان و نهج البلاغه در دو بخش شفاهی و کتبی برگزار می شود و تعداد شرکت کنندگان در هر دو بخش نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.
نصیری افزود: بخش کتبی این دوره از مسابقات شامل مفاهیم سوره قصص و حکمت های نهج البلاغه است که تعداد شرکت کنندگان بخش کتبی ۲۹۶ نفر است.
وی رشته های بخش شفاهی را شامل قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ عمومی و تخصصی اعلام کرد و گفت: تعداد شرکت کنندگان بخش شفاهی ۲۵۰ نفر بوده و ۳۴نفر نیز در بخش اذان با همدیگر به رقابت می پردازند .
شرکت کنندگان خردسال زیر ۱۰سال نیز در این رقابت ها سهیم هستند که ۶۲ کودک قرآنی خردسال در رشته صحیح خوانی و حفظ ۲۰ سوره در این مسابقات حضور پیدا می کنند.

مدیر فرهنگی، هنری و آموزشی سازمان منطقه آزاد ارس در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به زمان بندی آغاز رقابت های پنجمین دوره مسابقات قرآن، اذان و نهج البلاغه اظهارداشت: این دوره از مسابقات در بخش رقابت های کتبی مفاهیم سوره قصص و نهج البلاغه روز چهارشنبه سوم بهمن ماه در دبیرستان دخترانه زینبیه هادی شهر برگزار می شود.
نصیری ادامه داد: رقابت های بخش شفاهی خواهران در روز پنجشنبه چهارم بهمن ماه و رقابت های بخش شفاهی برادران نیز سه شنبه چهارم بهمن در مسجد امام زمان (عج) جلفا برگزار می گردد
مسابقه ویژه خردسالان در سوم بهمن و مسابقات اذان نیز در تاریخ چهارم بهمن ماه در مسجد امام زمان (عج) جلفا برگزار می شود.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو