رایزنی مدیرعامل منطقه آزاد ماکو برای تامین قیر مورد نیاز پروژه های عمرانی منطقه

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت:‌ افتتاح برخی پروژهای راهسازی منطقه آزاد ماکو بعلت مشکل کمبود قیر و عدم تخصیص آن مدت هاست که به تاخیر افتاده است و در صورت تامین قیر مورد نیاز، این پروژه ها آماده بهره برداری می شود.

به گزارش فرینا، غلامرضا سلیمانی در دیدار با معاون وزير راه و شهرسازی،‌ رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي و مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان آذربايجان غربي بر ضرورت تسریع در بهره برداری از پروژه های عمرانی منطقه آزاد ماکو تاکید کرد و گفت: برای اتمام این پروژه ها زمان بندی کرده ایم.

سلیمانی با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی نیمه تمام بدون توقف و با سرعت در حال اجرا هستند گفت: پروژه های بهسازی و چهار خطه نمودن محور ایواوغلی ـ ماکو ـ بازرگان (قطعه ۱ و ۲ و ۳)، عملیات اجرایی طرح تعریض راه مرگنلر ـ پلدشت بطول ۲۱ کیلومتر، تقاطع غیر همسطح و محورهای ارتباطی و جاده لجستیک به عنوان اقدامات در حال اجرا در هسته حمل و نقل سازمان منطقه آزاد ماکو هستند.

وی ادامه داد: تاکنون با پیگیری های انجام شده در جهت رفع این موانع  ۹۰۰ تن قیر از سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور درخواست کردیم همچنین رفع معارضات زیرساختی و ملکی، تسویه مطالبات پیمانکاران و پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان جهت رفع معارض تیرهای برق در مسیر پروژه انجام شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو احداث فاز ۳ بزرگراه ماکو کشمش تپه به طول حدود ۱ کیلومتر و تعریض و بهسازی جاده ماکو دروازه ورودی حد فاصل ماکو هندور به طول ۳٫۵ کیلومتر، احداث جاده ماكو كمربندى (دانالو) را به عنوان اقدامات در نظر گرفته شده برای راه های منطقه در سال ۹۸ معرفی کرد.

در این دیدار معاون وزیر راه وعده داد براي رفع مشكل تامين قير و سهميه منطقه آزاد ماکو اقدامات و مساعدت لازم صورت گیرد

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو