اقدامات شورای آموزش و پرورش قشم قابل تقدیر است

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی، از شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد قشم به عنوان یکی از برترین شورای های آموزش و پرورش کشور نام برد.

به گزارش فرینا، مجتبی زینی وند در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد قشم به ریاست حمید رضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: اقدامات مدیریت شده رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد قشم شایسته تقدیر است.

زینی وند ادامه داد: بسیار خرسندیم که رئیس شورای آموزش و پرورش قشم با نگاه ویژه به حوزه فرهنگ، علاوه بر کمک به ساخت مدارس، بازسازی و نوسازی فضاهای آموزش و پرورش و تجهیز مدارس در سطح بزرگترین جزیره خلیج فارس، تقویت علمی دانش آموزان این جزیره را با فراهم کردن شرایط بورسیه تحصیلی برای 50 دانش آموز برتر اجرایی کرده است.

وی به تفاهم نامه امضا شده با سازمان منطقه آزاد قشم با هدف پیشرفت و توسعه در اهداف حوزه آموزش و پرورش در این منطقه اشاره کرد و افزود: موفقیت های انجام شده این تفاهم نامه براساس اقدام مشترک به خوبی در حال پیشرفت است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اعلام اینکه سازمان منطقه آزاد قشم در یک اقدام ارزشمند در حال احداث 40 خانه معلم در این منطقه است، اظهار داشت: آماده ایم برای اتمام هرچه زودتر این پروژه به صورت مشارکت 50 درصدی به سازمان منطقه آزاد کمک کنیم.

زینی وند از اعزام کاروان مهر مشتمل بر تجهیزات مورد نیاز مدارس روستاهای جزیره قشم به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال هم به عنوان یکی از اقدامات جهادی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نام برد.

وی اظهار کرد: بانوان خیر روستای رمکان جزیره قشم هم با ساخت دو مدرسه در این روستا نشان دادند که برای حوزه فرهنگ همه آماده همکاری هستند و آموزش و پرورش نیز به نوبه خود کار آسفالت، تجهیزات مورد نیاز و فضا سازی این دو مجموعه فرهنگی را به عهده می گیرد.

بنا به این گزارش، در پایان این نشست چندین مصوبه با هدف توسعه فضاهای آموزشی، بازسازی مدارس فرسود، کمک به دانش آموزان نخبه و ایجاد هنرستان در قشم به تصویب رسید.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو