پتانسیل های منطقه آزاد ماکو بستری مناسب برای سرمایه گذاری است

مدیرعامل شرکت بزرگ سرمایه گذاری بارمان سازه در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ضمن استقبال از همکاری در زمینه سرمایه گذاری در این منطقه، از منطقه آزاد ماکو به عنوان بستری مناسب برای سرمایه گذاری یاد کرد.

به گزارش فرینا، برات پارساپور افزود:‌ شرکت بارمان سازه در زمینه واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی اعم از  دام و فرآورده ها و نهاده های خوراک دام ، غلات و آرد و کلیه تاسیسات و تجهیزات مربوط به ساخت، تجهیز، تعمیر و نگهداری سیلوهای غلات و صنایع تبدیلی آن، ترخیص و بارگیری کالا از کلیه گمرکات کشور  فعالیت داشته و علاقمندیم فعالیت های خود را در منطقه آزاد ماکو توسعه دهیم. 

پارساپور با اشاره به اینکه این شرکت این شرکت در خصوص كشت گندم و احداث كارخانه آرد و توليد نان در منطقه آزاد ماکو با هدف انتقال فن آوري و عرضه آن به كشورهاي همسايه علاقمند است افزود: احداث كارخانه نان برای صادرات بر اساس تكنولوژي روز و با الگوي كشت كم آب بر و كنترل هوشمند دارای توجیه اقتصادی بالایی است. 

وی اظهار داشت:‌ منطقه آزاد ماکو به سبب موقعیت خاص جغرافیایی ظرفیت های بالقوه زیادی در حوزه صنعت و معدن دارد که در نشست امروز متوجه شدیم مشوق های خاص برای سرمایه گذاران از جمله افزایش معافیت های مالیاتی در نظر گرفته شده است.  

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این نشست ايجاد مركز عرضه گوشت قرمز، سفيد، صيفي جات و محصولات باغي با مركزيت فرآوري، بسته بندي و لجستيك در منطقه آزاد ماكو را مهم دانست و گفت: صادرات محصولات تولیدی به كشورهاي همسايه و فعال نمودن بازارچه هاي مرزي از رویکردهای سازمان منطقه آزاد ماکو است. 

غلامرضا سلیمانی افزود: از هرگونه سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو حمایت می کنیم و در شرایط خاص کنونی با تفویض اختیار صدور مجوزهای بهداشتی واردات نهاده های دامی و گوشت قرمز، نخستین گام در تبدیل این منطقه به هاب توزیع نهاده و گوشت به استان های دیگر و کشورهای همسایه برداشته شد.

گفتنی است؛ در این نشست مقرر شد تيم فني شرکت بارمان سازه به منظور مطالعه جهت احداث كارخانه ار منطقه آزاد ماکو دیدن کنند.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو