فرودگاه مسافربری پیام توسعه می‌یابد

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: 3.5 میلیون نفر می‌توانند از فرودگاه پیام استفاده کنند و فرودگاه مسافربری پیام گسترش و توسعه خواهد یافت چرا که امکانات خوبی برای پذیرش پرواز در این مجموعه وجود دارد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری فارس، علی عابدزاده در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام که با هدف بررسی علت حادثه سقوط هواپیما بوئینگ 707 انجام شد، اظهار داشت: حمل و نقل هوایی موتور توسعه هوایی کشور به‌شمار می‌آید.

عابدزاده مساحت فرودگاه پیام را بیش از چهار هزار هکتار برشمرد و افزود: طول باند این مجموعه چهار کیلومتر است و به عبارتی بزرگترین هواپیماهای دنیا می‌توانند در این فرودگاه فرود بیایند.

وی در ادامه شرایط این فرودگاه را عالی خواند و گفت: امکانات ما در این مجموعه در حد بین‌المللی است همچنین پروازهای باری بین‌المللی نیز اینجا فرود آمده است که بیانگر عدم وجود هرگونه مشکل و معضل در این فرودگاه است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه سه و نیم میلیون نفر از مردم می‌توانند از این فرودگاه استفاده کنند، تصریح کرد: ارزیابی‌های لازم در این رابطه انجام شده است و به این نتیجه رسیده‌ایم که می‌توانیم آن را مسافربری کنیم.

عابدزاده گفت: فرودگاه مسافربری پیام گسترش و توسعه خواهد یافت چرا که امکانات خوبی برای پذیرش پرواز در این مجموعه وجود دارد.

به گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشور حفظ ایمنی و انجام پرواز رسالت ماست که طی چند سال اخیر هیچ معضلی در این رابطه وجود نداشته است.

وی با تأکید بر اینکه وقوع حادثه و اتفاقات اخیر در ذات کاری ما وجود دارد، افزود: مسؤولیت پرواز به عهده ارتش بوده است و بررسی این موضوع نیز در دستورکار قرار دارد.

عابدزاده گفت: فرودگاه پیام کمکی به فرودگاه مهرآباد خواهد بود؛ باید از سرمایه‌گذاری خود درست استفاده کنیم تا شعار اقتصاد مقاومتی نیز محقق شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو