اروند، میزبان سی و هفتمین جشنواره فجر

منطقه آزاد اروند میزبان سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجرخواهد بود.

به گزارش فرینا؛ مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند در آیین رونمایی از پوستر سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر این رویداد را یکی از مهم ترین برنامه های فرهنگی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در این منطقه دانست و گفت : این جشنواره در تهران و ۳۱ منطقه دیگر به صورت همزمان در ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

همایون قنواتی در خصوص برگزاری این جشنواره افزود: ۱۱ فیلم در ۳ سانس در سینمای مهر آبادان از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه  به نمایش گذاشته خواهند شد .

وی همچنین به اختصاص بخشی از این جشنواره به کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: فیلم های سیمرغ پروانه ها درهمین ایام برای دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه صبح ها در سینما مهر آبادان نیز اکران خواهد شد.

قنواتی افتخاراتی که سینمای ایران در جشنواره های بین المللی به دست آورده را مرهون انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: دوران قبل از انقلاب سالن های سینمای ایران بیشتر به پخش فیلم های غیر ایرانی می پرداخت وتولیدات این سینما علاوه براندک بودن محتوای مبتذلی داشت.

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند در پاسخ به این پرسش که چرا تنها سینما مهر آبادان برای نمایش فیلم های سی وهفتمین جشنواره بین المللی فجردر منطقه انتخاب شده است توضیح داد: این جشنواره منحصر به مراکز استان ها بوده و با توجه به محدودیت ها و ظرفیت سینما مهر آبادان از منطقه آزاد اروند تنها این سینما انتخاب شد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو