به مناسبت دهه فجر؛

تخفیف 30 تا 50 درصدی منطقه آزاد قشم در صدور و تمدید پروانه‌های کسب و پیشه

مدیر امور شهری و روستایی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از اعمال تخفیف‌های 30 تا 50 درصدی در صدور و تمدید پروانه‌های کسب و پیشه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش فرینا، تورج امانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قشم گفت: براساس تصمیمات اتخاذ‌شده، صدور پروانه‎های کسب و پیشه در قشم به مناسبت این ایام 50 درصد تخفیف دارد.

امانی با بیان اینکه اعمال این تخفیف‎ها در جهت حمایت از صاحبان کسب و پیشه است، افزود: تمدید پروانه‎های کسب و پیشه نیز مشمول 30 درصد تخفیف از سوی سازمان منطقه آزاد قشم است.

وی تصریح کرد: اعمال این تخفیف‎ها به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر از یکم بهمن ماه آغاز شده و تا پایان بهمن ادامه دارد.

مدیر اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از فعالان اقتصادی در قشم خواست به منظور بهره‌مندی از این تخفیفات، این فرصت را مغتنم شمرده و در بازه زمانی مذکور مراجعه کنند.

امانی خاطرنشان کرد: متقاضیان بهره‌مندی از این تخفیف‎ها در این بازه زمانی می‎توانند به آدرس قشم، میدان ژئوپارک، بلوار 22 بهمن، ساختمان معاونت فنی و زیربنایی (عمرانی) مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم مراجعه کنند.

هم اکنون حدود 20 هزار فعال اقتصادی در قشم مشغول به فعالیت هستند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو