تعیین خط مشی برنامه های فرهنگی در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

جلسه شورای فرهنگی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با حضور رییس هیئت مدیره و سرپرست شرکت، اعضای هیئت مدیره، معاونین، مدیران و فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی شهر فرودگاهی برگزار شد.

به گزارش فرینا، علی رستمی در آغاز این جلسه با اشاره به مناسبت های ملی و مذهبی پیش رو از لزوم برنامه ریزی و هماهنگی برای گرامیداشت این مناسبت ها خبر داد.

رستمی با اشاره به آغاز ایام دهه فجر انقلاب اسلامی از هفته آینده گفت: گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هم از بُعد داخلی و هم بین المللی بسیار حائز اهمیت است و باید محتوای فرهنگی با محوریت نمایش اقدامات و دستاوردها در این چهل سال تهیه شده و در بخش های مختلف شهر فرودگاهی به نمایش درآید.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک بودن ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) به لزوم پاسداشت این ایام اشاره کرد و افزود: برنامه های مذهبی مناسب برای این ایام نیز باید در شهر فرودگاهی امام (ره) برپا شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: یکی دیگر از مناسبت های پیش رو، عید نوروز است که با توجه به رشد سفرها در این ایام باید برنامه ریزی های مناسب برای برنامه های فرهنگی و اطلاع رسانی در خصوص پروازها و خدمات ارائه شده در شهر فرودگاهی صورت گیرد.

رستمی از برنامه ریزی برای افتتاح ترمینال گالری سلام و بهره برداری از آن در آینده نزدیک خبر داد و افزود: اقدامات فرهنگی تکمیل کننده برنامه افتتاحیه این ترمینال خواهند بود و امیدواریم بتوانیم با همکاری همه نهادها خدمات شایسته ای را به مردم و مسافران گرامی در ترمینال سلام ارائه کنیم.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.