بررسی طرح توسعه ٥ ساله شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

طرح توسعه ٥ ساله شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) صبح امروز در جلسه ای با حضور معاونین، مدیران کل شهر فرودگاهی و نمایندگان شرکت مشاور (Naco+٣T) مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش فرینا، جلسه بررسی برنامه توسعه پنج ساله توسعه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با حضور علی عسگری عضو هیات مدیره، موحدی معاون توسعه زیرساخت، کمالی پورمعاون امور اقتصادی و سرمایه کذاری و جمعی از مدیران کل ، روسای ادارات و کارشناسان  شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و کارشناسان  شرکت  مشاور "Naco+٣T" برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مهدی علی عسگری عضو هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه طرح توسعه ٥ ساله یکی از مهم ترین اسناد موجود در این شرکت است گفت : باید برای اجرای این طرح برنامه ریزی های مناسبی صورت گیرد و از تمامی مدیران می خواهم تا با دقت تمام این برنامه را مطالعه کرده و برای بهتر شدن آن پیشنهادات خود را ارائه کنید.

وی افزود : این برنامه باید طوری تهیه شود تا اجرای آن در آینده نیز بدون مشکل صورت گیرد.

آذر موحدی معاون توسعه زیر ساخت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در ادامه جلسه با بیان اینکه اجرای این طرح می تواند کمک شایانی به توسعه شرکت شهر فرودگاهی کند، افزود : برای تهیه و تدوین این برنامه مطالعات بسیاری انجام شده و انتظار دارم تا تمامی مدیران با بررسی جزییات برنامه، به پیشبرد آن کمک کند.

گفتنی است، کارشناسان  شرکت مشاور برنامه توسعه ٥ ساله شهر فرودگاهی(Naco+٣T) که تهیه و تدوین این برنامه را انجام دادند ، جزیئات این برنامه را برای حضار در جلسه تشریح کردند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو