بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در گیلان

سازمان منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، عملکردها، فرصت ها و ظرفیت های این منطقه را برای توسعه استان گیلان به نمایش گذاشت.

به گزارش فرینا، در غرفه منطقه آزاد انزلی گزارش عملکرد و توانمندیهای سازمان منطقه آزاد انزلی در محدوده این منطقه در قالب پخش فیلم، کتاب، کتابچه، بروشور، لوح فشرده چند رسانه ای، اقلام تبلیغاتی و اطلاع رسانی در حوزه های مختلف عمرانی، زیرساختی، صنعتی،عمران روستایی،گردشگری و سایر بخش ها برای آشنایی مردم،بازدیدکنندگان و مسئولین استان عرضه شده و در عین حال فرصت های سرمایه گذاری و توانمندیهای بخش خصوصی فعال در این منطقه ارائه شده است.

رضا مسرور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از غرفه این سازمان و سایر ادارات و نهادهای استانی حاضر در این نمایشگاه بازدید به عمل آورد و سپس بهمراه اعضای هیأت مدیره و معاونین سازمان در غرفه سازمان به سئوالات و پرسش های بازدید کنندگان پاسخ داده و عملکرد و ظرفیت های این سازمان در مسیر توسعه استان تشریح نمودند.

گفتنی است در جریان این نمایشگاه که از ششم لغایت دوازدهم بهمن ماه در رشت برپا است، آیت ا... فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و سالاری استاندار گیلان بهمراه تعدادی از مدیران کل استانی از غرفه منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی دیدار کرده و با حضور در این غرفه با دستاوردها، عملکرد و ظرفیت های این منطقه در جهت توسعه گیلان زمین در زمینه های مختلف آشنا شدند.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.