همکاری دانشگاه بین‌المللی چابهار و مرکز نوآوری ایران و چین

رئیس دانشگاه بین‌المللی چابهار، گفت: با امضای یادداشت تفاهم فی‌مابین و با حضور افشین فرهنگ مدیرعامل مرکز نوآوری ایران و چین در تابستان سال جاری، این دانشگاه و مرکز نوآوری ایران و چین در راستای اتصال اکوسیستم نوآوری و فناوری ایران به اکوسیستم تجاری‌سازی و توسعه بازار چین با یکدیگر همکاری خود را آغاز کردند.

به گزارش فرینا، ارسلان دژکام افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شد طرفین نسبت به به‌کارگیری ظرفیت‌های خود برای حمایت از ایده‌های نوآوری، ارزیابی نیازهای صنایع SME و تأمین خدمات صنعتی، فناوری از طریق ایجاد شبکه نخبگان ایران و چین اهتمام ویژه داشته باشند.

دژکام اضافه کرد: تأسیس این دفتر در چابهار پس از امضای تفاهم‌نامه و تأسیس مرکز نوآوری ایران و چین در پارک صنایع فناوری پیشرفته شنجن، اقدامی مهم برای تحقق اهداف مرکز شنجن تلقی می‌شود. فرایند تأسیس مرکز با حمایت‌های ویژه جناب آقای دکتر شیرغلامی سرکنسول ایران در گوانجو میسر شده است. مرکز نوآوری ایران و چین در ماه نوامبر سال گذشته میلادی با حضور نمایندگانی از سوی دولت‌های ایران و چین تأسیس شد.

حمایت ویژه مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد چابهار جناب آقای دکتر کردی مبنی بر ایجاد مدل موفق همکاری بین ایران و چین مبتنی بر نوآوری در تأسیس دفتر مرکز نوآوری ایران و چین در چابهار زمینه‌ساز حضور هیئت چینی در چابهار و آغاز همکاری‌های جدی برای انجام پروژه‌های مشترک بوده است.

شایان‌ذکر است شهر شنجن به‌عنوان قطب نوآوری چین شناخته می‌شود.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو