5 / بازدید وزیر اقتصاد از بندر شهید بهشتی چابهار

وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان سفر دو روزه به استان سیستان و بلوچستان در رأس هیأتی بلند پایه به منظور بازدید از ظرفیت های تجاری، اقتصادی و فرصت های سرمایه گذاری از زیرساخت های عمرانی و طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار بازدید کرد.

به گزارش فرینا، فرهاد دژپسند ظهر امروز با حضور در بندر چابهار از زیرساخت های عمرانی، اسکله ها و تجهیزات طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار و عملیات تخلیه و بارگیری محموله کشتی های داخلی و خارجی و ترمینال مسافری بین المللی بندر شهید کلانتری بازدید کرد.
بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، مهدی میراشرفی رئیس کل گمرک کشور، موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، معاونین و مدیران کل وزارت اقتصاد و دارایی و مدیران مناطق آزاد کشور در این بازدید دژپسند را همراهی کردند.
بهروز آقایی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در جریان بازدید وزیر اقتصاد از پروژه طرح توسعه بزرگترین بندر اقیانوسی کشور از اقدامات توسعه ای، عمرانی و تجهیزاتی بندر چابهار که در یک دهه گذشته بی سابقه بود گزارشی تفصیلی ارائه کرد.
آقایی هدف از توسعه بندر چابهار را در جهت رقابت پذیری کالاهای صادراتی، رونق ترانزیت و ترانشیپ و کاهش هزینه های وارداتی عنوان نمود و گفت: هدف گذاری های انجام شده و عملکرد این بندر در یک سال گذشته نشان دهنده توفیق و رشد به وجود آمده است.
هم چنین؛ همزمان با سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) به میهن و آغاز دهه فجر و چهلمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صدای بوق شناورها در بندر شهید بهشتی چابهار به صدا در آمد.
مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و مدیران عامل سازمان های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی در این سفر وزیر اقتصاد را همراهی می کنند. 

برچسب ها : چابهار مرتضی بانک
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو