پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو بمناسبت آغاز ایام الله دهه فجر

  • شنبه 13 بهمن 1397 - 12:49
  • ماکو
  • 0 دیدگاه
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، رمز موفقیت منظقه آزاد ماکو و گذر از گردنه های تند و رسیدن به افتخار و درخشش امروز، مرهون چهل سال پیشرفت و ایستادگی مرزنشینان و خدمات شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

دهه فجر طلوع پر برکت خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور عظمت و شکوه نهضتی مبتنی بر تعالیم انبیای الهی است. این انقلاب شکوهمند با بروز تحولاتی عظیم در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و علمی کشور، دستاوردهای شگرف و ارزشمندی را به همراه داشته به گونه ای که ایران اسلامی پس از گذر از فراز و نشیب های بسیار به برکت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، قله‌های رفیع پیشرفت و تعالی را فتح کرده و اینک در اوج اقتدار و آزادگی ایستاده است.

منطقه آزاد ماکو به برکت نظام جمهوری اسلامی و تدابیر دولت تدبیر و امید در عرصه های مختلف پیشرفت و توسعه چشمگیری داشته است و درمسیر چشم اندازی که سیاستگذاران در راستای توسعه اقتصاد ملی، جذب سرمایه های خارجی، استفاده از برتری های نسبی، ایجاد فرصت های شغلی، تربیت نیروی انسانی، افزایش درآمدهای ناشی از فعالیت های خدماتی، افزایش کارایی اقتصاد ملی، توسعه منطقه ای و تبدیل بخش های عقب مانده به قطب های توسعه هدفگذاری کرده اند حرکت می کند.
منطقه آزاد ماکو به عنوان یکی از مناطق آزاد استراتژیک و راهبردی کشور مطرح بوده و نقش بزرگی در توسعه و رونق اقتصاد ملی ایفا می کند و رمز موفقیت و گذر آن از گردنه های تند و رسیدن به افتخار و درخشش امروز، مرهون چهل سال پیشرفت و ایستادگی مرزنشینان و خدمات شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
اینجانب فرارسیدن ایام غرور آفرین و شکوهمند چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به محضر رهبر معظم انقلاب و به ملت شریف ایران بخصوص مردم شهرستان های ماکو شوط و پلدشت ، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، نیروهای نظامی ، انتظامی، بازاریان، کسبه ، فعالان اقتصادی ، دانشگاهیان و فرهیختگان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت بیش از پیش ایران اسلامی را از خداوند منان خواهانم و ان شاالله این انقلاب، تا ظهور حضرت مهدی(عج) منجی عالم بشریت مستدام خواهد بود

غلامرضا سلیمانی

عضو هیئت رئیسه و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.