فاز اول کارخانه تولید سیمان ماکو در آستانه بهره برداری

فاز اول کارخانه تولید سیمان با سرمایه گذاری بیش از ۱۵۰۰ میلیارد ریال توسط شرکت سیمان مهر ماکو به زودی به بهره برداری می رسد.

به گزارش فرینا، در جریان بازدید قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد از شرکت سیمان مهر ماکو، رئیس هیئت مدیره این کارخانه گفت: فاز اول (تولید سیمان از کلینکر) با ظرفیت ۳۳۰۰ تن در روز می باشد و خط تولید فاز اول این پروژه در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۸ درصد انتظار می رود تا پایان بهمن ماه سال ۹۷ شروع به فعالیت کند.
مهربان قاسمی با اشاره به اشتغالزایی بیش از ۸۰ نفر در این واحد تولیدی افزود: فاز دوم پروژه با راه اندازی بخش اول خط تولید یعنی پخت و تولید کلینکر در سال ۹۸ اجرا خواهد شد.

قاسمی ادامه داد: مواد اولیه این کارخانه از طریق معادن متعلق به سرمایه گذار طرح و در نزدیکی محل احداث کارخانه پیش بینی می شو تا ۵۰ سال آینده بتواند تامین شود.

وی اظهار داشت: رفع موانع تولید و خروج از رکود واحدهای تولیدی یکی از مباحث مهمی است که در ماکو مورد بحث است که انتظار می‌رود مشکل کارخانه سیمان مهر ماکو نیز در این خصوص مورد توجه قرار گیرد.

مدیر این کارخانه با بیان اینکه در برهه‌های مختلف زمانی، مشکلات متعددی برای کارخانه سیمان ماکو ایجاد شد، تصریح کرد: این مشکلات در زمان‌های مختلف سبب شد تا پروژه کارخانه سیمان مهر ماکو از روند اجرایی خود بازماند.

رئیس هیات مدیره شرکت سیمان مهر ماکو با اشاره به مزایای بهره‌برداری از کارخانه سیمان مهر ماکو، اظهار داشت: با بهره‌برداری کامل از این کارخانه زمینه شغلی 500 نفر از جوانان این شهرستان فراهم شده و در زمینه اشتغالزایی گام‌های موثری برداشته‌می‌شود.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو