نواختن زنگ انقلاب در مدارس قشم

همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی زنگ انقلاب در مدراس قشم و به صورت نمادین با حضور امامان جمعه شیعه و اهل سنت قشم، فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم در مدرسه فرهنگ نواخته شد.

به گزارش فرینا، امام جمعه شهرستان قشم در این مراسم گفت: حضرت امام خمینی (ره) و ملت بزرگ ایران دو رکن مهم پیروزی انقلاب اسلامی بودند که با ایجاد تحول درونی موفق به ایجاد نظام مقدس اسلامی در این کشور شدند.
حجت الاسلام میثم تارَم ادامه داد: حضرت روح الله (ره) با شیوه زندگی ساده خود تحولی همراه با معنویت و نورانیت در وجود جوانان این مرز و بوم ایجاد کرد و خوشبختانه فرزندان نسل جدید اقلاب هم راه فجرآفرینان سال 57 را با صیانت از دست آوردهای انقلاب ادامه می دهند.   
امام جمعه اهل سنت قشم هم در این مراسم گفت: امنیت و آزادی به عنوان دو نعمت مهم انقلاب شایسته حفظ و شکرگزاری از طرف آحاد مردم است.
شیخ عبدالرحیم خطیبی افزود: در حالی که کشورهای مختلف در شرق، غرب و جنوب کشورمان از نعمت امنیت برخوردار نیستند، ایران اسلامی از تجمیع امنیت و آزادی بهره می برد.
وی با اعلام اینکه این انقلاب با شور و نشاط مردم و رهبری امام خمینی (ره) به ثمر نشست، افزود: امروز به چهل سالگی انقلابی رسیده ایم که برای حفظ آن جوانان زیادی از جان خود مایه گذاشتند و امروز بر همه ما فرض است که از خون پاک آنان صیانت کنیم.
امام جمعه اهل سنت قشم با اشاره به اینکه مشکلات و کمبودهایی در کشور وجود دارد که در مقابل نعمت امنیت خیلی مهم نیستند، از مسئولان خواست برای خروج از مشکلات و کمبودها و رفاه بیشتر مردم چاره اندیشی کنند.
فرماندار شهرستان قشم هم در این آئین گفت: جشن چهل سالگی در واقع جشن پختگی و تکامل نظام جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف است.
علیرضا نصری افزود: امام خمینی (ره) با تکیه بر حمایت خداوند موفق شد این انقلاب را به عنوان بزرگترین دستاورد قرن با خداباوری و مردم محوری به پیروزی برساند.
زنگ مدرسه در قشم همزمان با سراسر کشور در دورمین روز از دهه مبارک فجر به صدا درآمد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.