صادرات سیمان قشم به امارات

  • دوشنبه 15 بهمن 1397 - 15:11
  • قشم
  • 0 دیدگاه
مدیرکل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم از صادرات محموله 11 هزار و 500 تُنی سیمان تولیدی قشم به کشور امارات خبر داد.

به گزارش فرینا، هرمز امیری با اعلام این مطلب گفت: این محموله 322 هزار دلاری، نهمین محموله صادراتی شرکت سیمان قشم در سال جاری است که توسط شناور Bos hina  از طریق اسکله کاوه به مقصد امارات متحده عربی صادر شد.
وی ادامه داد: شرکت سیمان قشم در سال جاری تاکنون 9 مرحله محصولات تولیدی شامل سیمان و کلینکر به میزان ۱۵۰ هزار تُن را به ارزش چهار میلیون و ۲۷۵ هزار دلار به کشورهای امارات، غنا، سومالی و سریلانکا صادر کرده است.
به گفته امیری، شرکت سیمان یکی از شرکت های تحت حمایت سازمان منطقه آزاد قشم است که از سال 1379 فعالیت خود را در این جزیره آغاز کرده و طی این مدت محصولات تولیدی خود را به 13 کشور آسیایی و آفریقایی از جمله عراق، امارات، کویت، مصر، تاجیکستان، ترکمنستان، عربستان، سومالی، عمان، سریلانکا، هند و پاکستان صادر کرده است.
مدیرکل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم یاداور شد: بخشی از محصولات تولیدی این واحد صنعتی قشم در بخش نیاز داخلی و بقیه آن در حوزه صادرات مصرف می شود.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران قرار دارد و بیش از 200 واحد صنعتی از جمله شرکت سیمان در این منطقه فعالیت می کنند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو