مجوز پرواز دائمی به فرودگاه ماکو صادر می شود

در دیدار غلامرضا سلیمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با مرتضی دهقان معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هوانوردی کشوری ایران با صدور مجوز پرواز دائمی این فرودگاه که قبلا بصورت موقت صادر شده بود، موافقت اصولی شد.

به گزارش فرینا،‌  در این دیدار به برقراری پروازهای فرودگاه ماکو و تمدید مجوز پرواز های این فرودگاه از سوی سازمان هوانوردی کشوری تاکید شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در این دیدار گفت: نقش فرودگاه در توسعه همه جانبه منطقه آزاد ماکو با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی منطقه به خوبی روشن است زیرا موقعیت ژئواستراتژیک و ژئوپلیتیکی ماکو این امکان را می دهد که بتواند به عنوان قطب اصلی حمل و نقل منطقه ای به ایفای نقش ترانزیتی بپردازد.
غلامرضا سلیانی اخذ مجوز مرز هوایی فرودگاه این منطقه و برقراری پروازهای بین المللی در کنار حذف روادید برای اتباع خارجی در این منطقه،اقدامی موثر در رونق اقتصادی کشور دانست.
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هوانوردی کشوری نیز با اشاره به اینکه بهره برداری از این فرودگاه در توسعه مراودات تجاری منطقه تاثیر می گذارد، گفت: با برقراری پروازهای روزانه در فرودگاه منطقه آزاد ماکو، ظرفیت های گردشگری این منطقه بیش از پیش معرفی شده و این منطقه به قطب صنعتی و تولیدی تبدیل می شود.
مرتضی دهقان ضمن تشکر از تلاش های مدیران سازمان منطقه آزاد ماکو در برقرار پرواز در این فرودگاه از تمدید مجوز پرواز و رفع مشکلات و اختلال در پروازهای این فرودگاه خبرداد.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو