توافقات اولیه برای مشارکت بنیاد علوی در طرح های اقتصادی منطقه آزاد ماکو انجام شد

مدیرعامل بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی در مناطق مرزی کشور، گفت: از جمله اقدامات بنیاد علوی توانمندسازی اقتصادی مناطق محروم مرزی در جهت اشتغال زایی است که با آماده بودن زیرساخت های منطقه آزاد ماکو علاقمند به مشارکت در طرح های اقتصادی این منطقه هستیم. 

به گزارش فرینا،‌ موسی برزگری به اجرای طرح های محرومیت زدایی و عمرانی بنیاد علوی در چالدران نیز اشاره کرد و افزود: امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده و توافقات بین سازمان منطقه آزاد ماکو اقدامات موفقی در راستای توسعه این منطقه و روستاهای اطراف برداشته شود.
مدیرعامل هلدینگ کشاورزی بنیاد مستضعفان نیز در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: با توجه به اینکه چالش جدی کشور اشتغال بوده ، بنیاد مستضعفین ایجاد اشتغال در مناطق محروم را جز اولویت های خود می داند .
عظیم رجایی با اذعان به پتانسیل های منطقه آزاد ماکو در کشت گلخانه ای، کشاورزی و دامپروری به دلیل آب و هوای مناسب و قرار گیری در جوار رود ارس افزود: این هلدینگ در تولید دام سنگین در دنیا سومین شرکت بزرگ است لذا آماده ایم دانش و تکنولوژی صنعت کشاورزی،‌تغییر الگوی کشت و دامپروری را در منطقه آزاد ماکو نهادینه می کنیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این دیدار گفت:‌برای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه آزاد ماکو به عنوان جوانترین منطقه آزاد با دارا بودن روستاهای محروم بسیار نیازمند استفاده از شرکت های و مجموعه های اقتصادی بزرگ کشور هستیم.
دکتر غلامرضا سلیمانی گفت: امیدواریم با همکاری این شرکت، روند توسعه سازه های گلخانه ای و تولیدات این بخش به صورت جهشی در منطقه آزاد ماکو به صورت جهشی افزایش یابد.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.