تجلیل از جانبازان همایش شنای آب‌های آزاد کشور

از جانبازان شرکت‌کننده در "دوازدهمین همایش ملی شنای آب‌های آزاد و سرد کشور" با حضور "عبدالرحیم کردی" مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار تجلیل شد.

به گزارش فرینا، مدیرعامل سازمان در این آئین از جانبازان به‌عنوان اسطوره‌های مقاومت و همراهان انقلاب یادکرد و افزود: عزیزانی که بعد از انقلاب در چهل سال تحریم، مبارزه، استقامت، ایستادگی و پایداری کردند و هرسال و هرروز ریشه‌های انقلاب و نظام را مستحکم‌تر کردند.

عبدالرحیم کردی افزود: هرروزی که می‌گذرد هر فشاری که بر ما می‌آید محکم‌تر، استوارتر می‌ایستیم و مقاومت می‌کنیم و با خود گذشتگی، ایثار و انسجام برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان فدا می‌کنیم.

وی گفت: امروز باگذشت چهل سال، انقلاب ما به سامان رسیده است دیگرکسی نمی‌تواند مدعی و به دنبال حذف انقلاب، حذف و تضعیف ایران و مسائلی ازاین‌دست باشد.

کردی با سپاسگزاری از حضور جانبازان در چابهار، گفت: این عزیزان برای آموختن استقامت آمده‌اند و بنده برای ادای احترام در این جمع حاضرشده و بر خود فرض می‌دانم خدمتشان برسم و دست آنان را ببوسم و قدردانی کنم.

وی از "احمد سلیمانی" مدیر و حامی باشگاه شنای جانبازان و معلولین آبهای آزاد و سرد کشور قدردانی کرد و افزود: ایشان بسیار زیبا با عشق، تعهد و علاقه برگزاری این همایش را در چابهار دنبال کرد تا ما خدمت این عزیزان بزرگوار باشیم.

این مسابقات که به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران"به میزبانی سازمان منطقه آزاد چابهار برگزارشده بود دریادلان جانباز کشور از استان‌های آذربایجان غربی، گیلان و البرز از قهرمانان کشور، آسیا و جهان در این همایش مسافت ۲۴ کیلومتری دریای عمان از چابهار تا کنارک و بالعکس را به‌صورت شنای آزاد پیمودند.

 این همایش با میزبانی سازمان منطقه آزاد چابهار و مشارکت و همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان چابهار، هیئت نجات‌غریق و غواصی منطقه آزاد چابهار، اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، دریابانی ناجا، هلال‌احمر، هیئت نجات‌غریق و غواصی شهرستان چابهار و دیگر ارگان‌ها در چهلمین بهار انقلاب در چابهار برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو