انقلاب اسلامی برای ایران عزت و سربلندی فراهم کرد

حجت الاسلام پناهیان گفت: انقلاب اسلامی برای ایران عزت و سربلندی بیشتر بین کشورهای دنیا فراهم کرده است .

به گزارش فرینا، مراسم جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در چهارمین روز از دهه مبارک فجر  با حضور علی عسگری عضو هیات مدیره، فرماندهان نظامی و انتظامی، معاونان، مدیران کل و کارکنان شاغل در شهر فرودگاهی و به همت شورای فرهنگی و حوزه مقاومت بسیج  صبح امروز ۱۵ بهمن ماه ۹۷ در سالن ورودی غربی ترمینال شماره یک شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)  برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام هوشیار امام جماعت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب مردمی بود و باید شکرگزار آن باشیم گفت: تا امروز همین انقلاب حافظ جان و مال تمامی کسانی بوده که در این کشور زندگی کرده اند و از همین رو ما هم باید حافظ این انقلاب باشیم تا دشمنان نتوانند به آن دست درازی کنند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی حاصل ثمره خون هزاران شهید است و ما باید قدردان این شهدا باشیم چرا که آنها با تمام وجود از خاک ایران دفاع کردند و نگذاشتند دشمنان حتی صاحب یک وجب از این خاک شوند.

در ادامه حجت الاسلام پناهیان طی سخنانی در این مراسم گفت : انقلاب اسلامی برای ایران عزت و سربلندی بیشتر بین کشورهای دنیا فراهم کرده است .

وی در ادامه تصریح کرد: اگر احساس عزت و سربلندی از یک کشور گرفته شود، مردم آن کشور دیگر زندگی کردن برایشان معنایی ندارد، پس باید خدا را شاکر باشیم که انقلاب اسلامی برای ما عزت آورد و مردم ایران می توانند با تمامی مشکلاتی که در این 40 سال به وجود آمده زندگی عزت مندانه ای را تجربه می کنند.

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به اینکه باید قدر این امنیت و آرامشی که در کشور است را بدانیم گفت : لازم است تا مسولین هم باید به فکر راه حلی باشند تا مردم از این مشکلات به وجود آمده رهایی پیدا کنند.

وی افزود : یکی از مهم ترین و بارز ترین خصوصیاتی که امام خمینی(ره)در آن زمان داشتند و الان هم می توان در وجود مقام معظم رهبری مشاهده کرد شجاعت به معنای کلمه بود و اگر بعضی از مسولین ما هم از این دو بزرگوار بتوانند شجاعت را الگو برداری کنند، در کمترین زمان ممکن مشکلات اقتصادی به وجود آمده حل خواهد شد.

گفتنی است گروه همسرایی و تواشیح ذکر تهران، و محمد گلریز از خواننده های سرودهای انقلاب با اجرای قطعه های مختلف و برگزاری مسابقه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو