اولین جشنواره بین‌المللی هنر محیطی چابهار فراخوان داد

فراخوان اولین جشنواره بین‌المللی هنر محیطی چابهار با همکاری هنرمندان ایران و مجارستان اعلام شد.

به گزارش فرینا، اولین جشنواره بین‌المللی هنر محیطی چابهار توسط سازمان منطقه آزاد چابهار با همکاری آموزشگاه هنرهای تجسمی فرم و اقامتگاه فرهنگی هنری و همکاری هنرمندان ایران و مجارستان در شهر چابهار برگزار می‌شود.

این جشنواره با اهداف خلق آثار هنری بر اساس ظرفیت‌ها و امکانات منطقه آزاد چابهار، ترویج و توسعه هنر معاصر در منطقه و کمک به رشد هنرمندان بومی، تبادل فرهنگی و هنری میان هنرمندان ایران و مجارستان، معرفی منطقه آزاد چابهار در سطح ملی و بین‌المللی با رویکرد هر هنرمند یک سفیر فرهنگی و ایجاد امکان مشارکت و ارتباط مخاطب در فرایند و اجرای آثار هنری برگزار خواهد شد و هنرمندان علاقه‌مند به این حوزه می‌توانند پس از مطالعه شرایط و ضوابط این جشنواره، برای حضور در این رویداد هنری اقدام کنند.

زمان و مکان اجرای جشنواره

اولین جشنواره بین‌المللی هنر محیطی چابهار اول تا ۱۵ اسفندماه سال جاری در شهر چابهار برگزار می‌شود.

هنرمندان پس از بازدید از منطقه و جانمایی به اجرای آثار خود خواهند پرداخت. همچنین در طول جشنواره کارگاه‌های یک‌روزه هنر محیطی در مناطق مختلف منطقه آزاد چابهار برگزار خواهد شد.

نحوه ثبت‌نام در جشنواره

متقاضیان شرکت در جشنواره باید نمونه آثار پیشین خود درزمینهٔ هنر محیطی را در قالب PDF (حداکثر ۱۰ اثر، همراه با شرح تصاویر) به همراه بیوگرافی و کپی کارت ملی به ایمیل جشنواره environmentalart_freezone@gmail.com ارسال کنند. دبیرخانه جشنواره در صورت تائید مدارک لازم، فرم ثبت‌نام را برای هرکدام از متقاضیان ارسال خواهد کرد. دریافت فرم ثبت‌نام به‌منزله پذیرش نهایی نیست و هنرمندان منتخب از طریق داوری و پس از پایان مهلت ثبت‌نام اعلام خواهند شد.

شرایط شرکت در جشنواره

توافق برای مکان‌یابی آثار و نظارت هنری، فنی و مشاوره در حین اجرای آثار به عهده هیئت انتخاب و مدیر اجرایی و هنری برنامه است.

حق استفاده از آثار خلق‌شده در طول برگزاری جشنواره جهت انتشار در کاتالوگ، وب‌سایت و صفحات مجازی مرتبط و برگزاری نمایشگاه برای برگزارکنندگان محفوظ خواهد بود. همچنین آثار خلق‌شده در این جشنواره متعلق به سازمان منطقه آزاد چابهار بوده و امکان انتقال یا فروش آثار برای هنرمندان وجود نخواهد داشت.

هنرمندان و دستیاران آنها باید در حین کار در کارگاه جشنواره، مراقبت‌های لازم را ازنظر رعایت موارد ایمنی داشته باشند. مسئولیت هرگونه اتفاقی در این رابطه که به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی باشد، به عهده هنرمندان و دستیاران خواهد بود.

مهلت ثبت‌نام:

مهلت ثبت‌نام حداکثر تا ۲۴ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ است و هنرمندان راه‌یافته به جشنواره روز ۲۶ بهمن‌ماه از طریق اعلام رسمی در سایت سازمان منطقه آزاد چابهار، خبرگزاری‌ها و صفحه رسمی جشنواره به اطلاع عموم خواهد رسید.

دبیر اولین جشنواره بین‌المللی هنر محیطی چابهار محمود مکتبی، اعضای هیئت انتخاب مجتبی رمزی، آلپار پیتر، رِکا وارالیای و سارا شاه‌محمدیان، دبیر هنری سارا شاه‌محمدیان و دبیر اجرایی کامران مشک‌زاد هستند.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو