پروژه پمپاژ آب کمپ ارس به بهره برداری رسید

همزمان با دهه مبارک فجر ایستگاه پمپاژ کمپ ارس با هزینه ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و با مشارکت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی سازمان منطقه آزاد ماکو به بهره برداری رسید.

به گزارش فرینا، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با تاکید بر اهمیت ساماندهی و بهسازی کمپ ارس در جذب گردشگر گفت: لایروبی جوی های کوچک و متوسط و بزرگ در مساحت ۱۴۰ هکتار از اراضی و ایجاد مجموعه درختکاری حاشیه سد ارس برای احیا و نشای چند میلیون اصله نهال و هرس وضعیت خشک شده درختان از اهداف این طرح است.

غلامرضا سلیمانی، احیای فضای سبز منطقه،‌زیباسازی برای استفاده بهینه گردشگران داخلی و خارجی و جذب گردشگران به منطقه را پراهمیت خواند و افزود: ایجاد کار و اشتغال در منطقه و به تبع آن افزایش درآمد ساکنین منطقه و جلوگیری از مهاجرت مردم با توسعه گردشگری امکان پذیر است لذا برای این منظور سازمان منطقه آزاد ماکو اهتمام ویژه دارد.

سلیمانی دریاچه سد ارس را فرصت مغتنم برای جذب گردشگران و نیز زمینه ایجاد اشتغال پایدار و عامل موثر در مهاجرت معکوس از شهرها به این مناطق عنوان کرد و افزود: برای همکاری و ارایه خدمات ویژه رایگان در برخی موارد با کلیه دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی داخلی و خارجی آمادگی داریم.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو