نمایشگاه دایمی محصولات و صنایع دستی زندانیان ماکو گشایش یافت

نمایشگاه دایمی محصولات و صنایع دستی زندانیان ماکو با حضور قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و مسئولین منطقه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در مقابل اداره زندان ماکو افتتاح شد .

به گزارش فرینا به نقل از مرزداران،‌ نمایشگاه دایمی محصولات و صنایع دستی زندانیان ماکو با حضور مسئولین و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انلقلاب در مقابل اداره زندان ماکو افتتاح شد .

یکی از برنامه ‌های انجام ‌شده در کنار اصلاح و تربیت در زندان ‌ها، اشتغال و کار زندانیان است که به فراخور ذوق و سلیقه مددجویان در رشته ‌های مورد علاقه آنان انجام می ‌شود.
این برنامه ‌ها با همکاری و آموزش‌ های ادارات فنی و حرفه‌ ای و میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری اجرا می شود تا مددجویان بتوانند با تلاش خود و آموزش ‌هایی که در این مدت می‌ بینند وارد بازار کار شوند.
برگزاری چنین نمایشگاه‌ هایی موجب آشنایی مردم با تولیدات مددجویان و برقراری ارتباط با آنهاست و مسائل تربیتی و فرهنگی جزء وظایف سازمان زندانهاست تا امید به زندگی در مددجویان افزایش یابد.

در این نمایشگاه دست سازه های زندانیان (تابلو های چوبی، ساخت آباژور، ماکت های تزیینی، جا دستمال کاغذی، تابلو و …) به نمایش عموم و به فروش گذاشته شده است .

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو