حضور 100 هنرمند سوزن دوز بلوچ در جشنواره مد و لباس فجر چابهار

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بعد از گزینش‌های به‌عمل آمده 100 هنرمند سوزن‌دوزبلوچ در جشنواره مد و لباس فجر شرکت می‌کنند .

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، حسین مسگرانی افزود: سیستان و بلوچستان ظرفیتی بی‌نظیردر صنایع‌دستی، نقش و نگار و سوزن‌دوزی دارد و برگزاری بخش بین‌الملل جشنواره مد ولباس فجر موجب معرفی، تجاری‌سازی، برندینگ، اشتغال‌زایی و کارآفرینی برای فاخردوزانمی‌شود .
مسگرانی گفت: کارگاه‌هایعالی زیرنظر اساتید ملی و بین‌المللی در این جشنواره برگزار می‌شود و هنرمندان فاخردوزبلوچستان این فرصت را خواهند داشت تا ضمن مهارت آموزی فراگیر راه‌های تجاری‌سازی وبرندینگ محصولات منحصر به فرد خود را داشته باشند .
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از سوی دبیرخانه ملی این جشنواره گزینش‌هایلازم برای شرکت هنرمندان به‌عمل می‌آید و طبق برنامه‌ریزی‌ها بعد از گزینش‌های به‌عملآمده 100 هنرمند سوزن‌دوز بلوچ فرصت این‌را پیدا خواهند کرد که در جشنواره مد و لباسفجر چابهار شرکت می‌کنند، در کارگاه‌ها حضور یابند و محصولات خود را به‌نمایش بگذارند .
مسگرانی خاطرنشانکرد: از تمام 19 شهرستان سیستان وبلوچستان هنرمندانی در این جشنواره شرکت خواهند کردو با همتایان بین‌المللی خود مهارت‌ها وفنونخود را به اشتراک خواهند گذاشت و با راه‌های تجاری‌سازی و برندیگ آشنا خواهند شد.
به گزارش ایسنا؛ بخش بین‌الملل هشتمین جشنواره مد و لباس فجر با حضور صنعتگرانی از 15 کشور، 25 تا28 بهمن‌ماه در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو