توجه به بخش تعاون راه گشای بسیاری از مشکلات است

مدیرعامل شرکت تعاونی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: توجه و نگاه ویژه مسئولان به بخش تعاون می‌تواند راه گشای بسیاری از مشکلات باشد و معتقدیم که راه برون‌رفت از مشکلات موجود خودباوری، حرکت جهادی و استفاده از ظرفیت‌های موجود است.

به گزارش فرینا، علی خانی در گفت‌وگو با رادیو آبادان عنوان کرد: رویکرد شرکت تعاونی سازمان منطقه آزاد اروند مبتنی بر نگاه به درون و استفاده از ظرفیت‌های بومی بوده است.

خانی بابیان اینکه دهه فجر یادآور تقابل مردم عزیز ایران اسلامی با حکومت ستم‌شاهی است، گفت: مردم اراده کردند و با رهبری امام بزرگوار آن حکومت ستمگر را سرنگون کردند.

وی بیان کرد: اراده مردم عزیز آبادان و خرمشهر نیز سبب شد شرکت تعاونی سازمان منطقه آزاد اروند با استفاده از توان و ظرفیت‌های بومی بتواند حائز رتبه برتر در بین تعاونی‌های کشور شود.

مدیرعامل شرکت تعاونی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: اراده، خودباوری، تلاش، پشتکار، همت والا، اعتماد به جوانان و استفاده از ظرفیت‌های داخلی را ازجمله مؤلفه‌هایی است که هرگاه به آن‌ها توجه کردیم ناممکن‌ها نیز ممکن شده است.

خانی بابیان اینکه مهم‌ترین اتفاقی که در تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد اروند رخ داد نیز تحقق یافتن همین موارد بود، افزود: در یک سال اخیر ۶۰۰ نفر در پروژه‌های مختلف تعاونی مشغول به کار بودند که این آمار اشتغال یکی از عواملی بود که سبب برتر شدن تعاونی ما در کشور شد.

وی بیان کرد: در استراتژی کوتاه و میان‌مدت به دنبال ایجاد مشاغل پایدار، افزایش سرمایه‌گذاری به‌منظور کارآفرینی، مبارزه با بیکاری و فقرزدایی در حد وسع و توان موجود هستیم.

مدیرعامل شرکت تعاونی سازمان منطقه آزاد اروند اظهار داشت: معتقدیم که راه برون‌رفت از مشکلات موجود خودباوری، حرکت جهادی و استفاده از ظرفیت‌های موجود است و تلاش کردیم که این نگاه تحقق یابد.

خانی گفت: همچنین خدماتی خارج از حوزه وظایف تعاونی نیز ارائه کردیم که ازجمله آن‌ها می‌توان به طرح محله به محله تحت عنوان “شهریار ما باشید” اشاره کرد که طی آن مناطق کم برخوردار را شناسایی کردیم و با همکاری ارگان‌های خدمات رسان به ارائه خدمات در این مناطق پرداختیم و این طرح همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: توانستیم به کمک خیرین مدرسه‌ساز درترمیم مدارس نقش ایفا کنیم تا باهم افزایی در ایجاد زیرساخت‌های علمی و ارتقا امکانات آموزشی منطقه مشارکت داشته باشیم و همچنین به شناسایی کودکان جامانده از تحصیل پرداختیم تا با کمک به آن‌ها برای ادامه تحصیل به هدف و رسالت خود برسیم.

مدیرعامل شرکت تعاونی سازمان منطقه آزاد اروند عنوان کرد: توجه و نگاه ویژه مسئولان به بخش تعاون می‌تواند راه گشای مشکلات زیادی باشد. امروز جشن چهل‌سالگی انقلاب را می‌گیریم و شک نداریم که آینده ایران روشن است.

خانی گفت: یکی از اهداف تأسیس و ایجاد تعاونی‌ها، توجه به عدالت اجتماعی است و بعد اقتصادی در جایگاه دوم قرار دارد که ازجمله اهداف انقلاب اسلامی و مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز بوده است.

وی بیان کرد: فرزندان برومند آبادانی و خرمشهری توانستند در مجموعه شرکت تعاونی سازمان منطقه آزاد اروند کارهای بزرگی انجام دهند و باوجود همه مشکلات اما امسال نیز مردم ما پرشورتر، محکم‌تر و منسجم‌تر از گذشته در مراسم ۲۲ بهمن حضور پیدا می‌کنند.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو