احداث بیمارستان فوق تخصصی در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان

بیمارستان فوق تخصصی گل گهر واقع در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان، 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تاکنون بالغ بر 330 میلیارد ریال در آن هزینه شده است.

به گزارش فرینا، این پروژه با زیربنای بیش از  17252 مترمربع با هدف تامین نیازهای درمانی و بهداشتی تخصصی شهرستان و استان طبق برنامه پيش بيني شده در كمتر از 30 ماه به بهره برداری خواهد رسید. 
این مجموعه درمانی که با آخرین تکنولوژی روز بیمارستانی دنیا در حال ساخت است دارای تجهیزات مدرن و با کیفیتی خواهد بود که امکان ارائه خدمات نوین پزشکی را به مردم استان و جنوب شرق کشور فراهم می کند . 
بخش های بیمارستان شامل اورژانس، قلب و عروق و آنژیوگرافی سی سی یو، آی سی یو، زنان و زايمان و ناباروری، نوزادان، گوش و حلق و بيني، گوارش، ریه، پوست و داخلی، جراحی های عمومی و تخصصی و کلینیک ها (دندانپزشكي، چشم، مغز و اعصاب و...) است.
همچنین بخش های پاراکلینیک این بیمارستان شامل آزمایشگاه، آندوسکوپی، اکو، تست ورزش، داروخانه، سونوگرافی، رادیولوژی، سی تی اسکن، ام آر آی، راديولوژي، فیزیوتراپی، رادیوتراپی، سنگ شکن است. 
به گزارش فرینا، پروژه احداث بیمارستان تخصصی گل گهر سيرجان با کار مطالعاتی در شهريورماه سال 1395 به دستور مديرعامل شركت معدني و صنعتي گل گهر آغاز شد. 
قرار است کار ساخت این بیمارستان تا پایان سال 98 به اتمام برسد و در سال 99 با تجهیز این بیمارستان با هزینه ای بالغ بر 280 میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گیرد.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو