5 / تاکید مرتضی بانک بر کاهش روند اداری پاسخگویی به سرمایه گذاران در جزیره کیش

مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: باید نیاز و خواسته های سرمایه گذاران را تامین و روند اداری را تسهیل کنیم بگونه ای که پاسخگویی به سرمایه گذاران حداکثر ظرف ٣ روز صورت گیرد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، «مرتضی بانک» چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح هتل چهار ستاره لیلیوم کیش افزود: مشکلات و موانع صنعت گردشگری را باید از میان برداریم و امکانات لازم را برای رشد و تقویت این حوزه فراهم کنیم .
وی اظهار کرد: گردشگری یکی از حوزه های فعال در جزیره کیش است که باید به آن توجه شود تا از نظر امکانات، تجهیزات و زنجیره خدمات، قابل رقابت با کشورهای منطقه باشد. 
مشاور رییس جمهور با تاکید بر ضرورت اصلاح برخی مقررات، تقویت زیر ساختها و تکمیل زنجیره گردشگری در کیش افزود: کامل بودن زنجیره ارائه خدمات گردشگری در حوزه حمل و نقل، اقامت، اطلاع رسانی، احساس امنیت و آرامش و ارائه خدمات فروشگاهی و صنفی، در تقویت بخش گردشگری نقشی مهم و اثر گذار دارد. 
مرتضی بانک، با اشاره به شرایط مناسب حوزه گردشگری کیش و تخصصی بودن صنعت گردشگری گفت: زنجیره های مختلف سفر راحت و جذاب برای گردشگر از اولین اقدام یعنی تهیه بلیط تا پایان سفر باید فراهم و ضمن نیاز سنجی برای اقشار و سنین مختلف بسته های جامع گردشگری تعریف شود. 
وی افزود: کشور و نظام و دولت هم باید وظیفه خود را انجام دهند یکی از این وظایف تامین امنیت و مالی و کاری است تا سفر به جزیره کیش از 3 روز فعلی به حداقل ٥ روز افزایش یابد. 

ضرورت حمایت از بخش خصوصی

دبیرشورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در ادامه سخنان خود، روند تغییرات در جزیره کیش را شگرف و رو به جلو ارزیابی کرد و افزود: عمده این اقدامات و تغییرات حاصل تلاش بخش خصوصی است، در واقع شالوده و خمیرمایه ساختاری کیش بی تعارف بخش خصوصی است که پویایی این منطقه را رقم زده است. 
مرتضی بانک تاکید کرد: باید نیاز و خواسته های سرمایه گذاران را تامین و روند اداری را تسهیل کنیم بگونه ای که پاسخگویی به سرمایه گذاران حداکثر ظرف ٣ روز صورت گیرد.
وی، توجه به تجارت فروشگاهی و اهمیت و حراست از قانون خروج کالای همراه مسافر، بهادادن به اقتصاد فروشگاهی و اولویت دادن به صنعت سبز از برنامه های منطقه آزاد کیش بیان کرد. 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.