حضور منطقه آزاد ارس در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

غرفه سازمان منطقه آزاد ارس در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران برپا شده است.

به گزارش فرینا، نمايشگاه بين المللي گردشگري و صنايع وابسته تهران (TITE)، بزرگترين رويداد تخصصي کشور در حوزه صنعت گردشگري است و سازمان منطقه آزاد ارس هر سال با هدف معرفی جاذبه های طبیعت و آثار تاریخی و فرهنگی در این رویداد حضور دارد.
امسال نیز با حضور مدیران و کارشناسان گردشگری و میراث فرهنگی و روابط عمومی سازمان و ارائه بروشورها و اقلام تبلیغاتی و انتشاراتی پتانسیل های این منطقه آزاد معرفی می شود.
مذاکره با سرمایه گذاران مراجعه کننده به غرفه و راهنمایی برای حضور در ارس توسط کارشناسان و همچنین جذب تورهای تجاری و گردشگری توسط مدیران بخش خصوصی فعال در این منطقه از جمله فعالیت های غرفه ارس در این نمایشگاه است.
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تهران با حضور علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، عبدالامیر الحمدانی وزیر فرهنگ و گردشگری عراق، ولی تیموری معاون گردشگری کشور، تعدادی از سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف و جمع کثیری از فعالان صنعت گردشگری آغاز به کار کرد.
در این دوازدهمین دوره این رویداد، 660 شرکت داخلی و 57 شرکت خارجی از 12 کشور حضور دارند.
نمايشگاه بين المللي گردشگري و صنايع وابسته تهران تنها رويداد رسمي نمايشگاهي کشورمان در حوزه صنعت گردشگري و هتلداري است که در تقويم سازمان جهاني گردشگري (WTO ) به ثبت رسيده و مورد تأييد و توجه سازمان مذکور است. دوازدهمین دوره این نمایشگاه از 23 الی 26 بهمن 1397 در مرکز نمایشگاه بین المللی تهران برپا است.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو