حضور صنایع پایین دستی در منطقه ویژه خلیج‌فارس، فرصتی برای توسعه استان است

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور صنایع در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس، فرصتی برای توسعه استان است.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری فارس، حسین هاشمی‌تختی در نشست با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس افزود: عملکرد منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس در توسعه استان هرمزگان و به‌ویژه شهر بندرعباس قابل توجه به ‌نظر می‌رسد.
هاشمی تختی گفت: احداث چند واحد فولادی در این منطقه از یک سو آن را به قطب صنعت استان هرمزگان و حتی کشور تبدیل کرده است. از سوی دیگر نیز علاوه بر رونق تولید و درآمدزایی، نقش بی‌بدیلی در اشتغال‌زایی ایفا می‌کند.
نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: درصدی از محصولات این واحدها صادر می‌شوند و باید اذعان کرد که ارزآوری قابل توجهی به‌همراه خواهد داشت.
هاشمی‌تختی، وجود اسکله تخصصی در این منطقه را از امتیازات بزرگ آن دانست و اظهار امیدواری کرد: توسعه هرچه بیشتر و سریع‌تر این اسکله اجرایی، و به جذب هر چه بیشتر سرمایه‌گذاران منجر شود. همچنین انتظار می‌رود که از زیرساخت ایجاد شده در این منطقه حداکثر استفاده شود.
نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: احداث صنایع پایین‌دستی زنجیره فولاد و صنایع وابسته به آن در این منطقه، ضرورتی است که توسعه هرچه بیشتر منطقه را به‌دنبال خواهد داشت.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو