نفرات برتر اولین المپیاد ورزشی بانوان منطقه آزاد ماکو در روزهای اول و دوم معرفی شد

رئیس اداره ورزش و جوانان ماکو گفت: برترینهای رشته های کاراته، فوتسال، آمادگی جسمانی، بومی محلی، دان پلان و مچ اندازی اولین المپیاد ورزشی بانوان معرفی شدند.

به گزارش فرینا، حسن احمدی از برگزاری اولین المپیاد ورزشی بانوان منطقه آزاد ماکو خبر داد و گفت: این المپیاد که در 15 رشته با میزبانی سه شهرستان منطقه آزاد ماکو در حال برگزاری است که در روزهای اول و دوم بانوان ورزش دوست منطقه آزاد ماکو در رشته کاراته به میزبانی ماکو به رقابت با یکدیگر پرداختند.
وی ادامه داد: در این رشته ٤ تیم و 146 کاراته کار به رقابت مهیج بایکدیگر پرداختند که تیم تکتا منطقه آزاد ماکو با ٧٠ نفر شرکت کننده ١١ نفر مدال طلا، ١٤نفر مدال نقره و ٣٣ نفر مدال برنز را کسب کردند که تیم اسطوره نیز با ٤٠ نفر شرکت کننده ١٠نفر طلا، ١١نفر نقره و 1٠نفر برنز را از آن خود کردند.
رئیس اداره ورزش و جوانان ماکو افزود: 8 نفر تیم مورس اواجیق مدال طلا را به خود اختصاص دادند، 3 نفر مدال نقره و 5 نفر مدال برنز را به نام خود ثبت کردند.
احمدی تصریح کرد: در تیم ستارگان منطقه آزاد نیز 5 نفر مدال طلا، 7 نفر مدال نقره و 12 نفر مدال برنز را کسب کردند.
رئیس اداره ورزش و جوانان ماکو با اشاره به اینکه در سومین روز برگزاری اولین المپیاد ورزشی بانوان منطقه آزاد ماکو تیم های برتر در رشته فوتسال معرفی شدند افزود: به ترتیب تیم ستارگان اول، تیم آراز دوم و تیم سیاه جامگان سوم و تیم آرارات مقام چهارم را به خود اختصاص دادند.
وی تاکید کرد: در این مسابقات2 نفر از بانوان ملی پوش این رشته ورزشی نیز حضور داشتند، که سحر محمدزاده بهترین گلزن مسابقات با 8 گل زده انتخاب شد.
احمدی افزود: شهرستان پلدشت نیز میزبان مسابقات آمادگی جسمانی، بومی محلی، دان پلان و مچ اندازی بود که با حضور بیش از 60 بانوی ورزشکار از شهرهای ماکو، شوط، پلدشت و بازرگان برگزار شد.
وی تاکید کرد: در مجموع تیمی باشگاه نیاکان مقام قهرمانی و باشگاه شایستگان مقام نائب قهرمانی را کسب کردند.
رئیس اداره ورزش و جوانان افزود: در بخش بازی های بومی محلی باشگاه نیاکان مقام قهرمانی تیمی، در بخش ️مسابقه دان پلان باشگاه شایستگان مقام قهرمانی تیمی وتیم نیاکان مقام قهرمانی را در️ مسابقات مچ اندازی ثبت کردند.
احمدی با اشاره به اینکه فردا نیز به میزبانی شهرستان شوط مسابقات دارت و والیبال برگزار خواهد شد افزود: مسابقات ژیمناستیک پایان بخش این دوره از مسابقات خواهد بود که شوط میزبانی خواهد کرد.
به گزارش فرینا، این المپیاد از 25 بهمن بهمدت پنج روز در شهرستان های داخل محدوده منطقه آزاد ماکو برگزار می شود که شهرستانهای ماکو، شوط و پلدشت در داخل محدوده منطقه آزاد ماکو قرار دارد.

مهنوش اسدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.