نخستین نشان «مهتاب» به «ریگی» و «طبایی» رسید

بخش بین‌الملل هشتمین جشنواره مد و لباس فجر در شامگاه یکشنبه بهمن‌ماه با تقدیر از برگزیدگان جشنواره در دو بخش طراحی لباس و زیورآلات به کار خود پایان داد.

به گزارش فرینا، اختتامیه بخش بین‌الملل هشتمین جشنواره مد و لباس فجر دیشب در سالن همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد برگزار شد که طی آن، پیش از اعلام اسامی نفرات برتر جشنواره، از «زر خاتون عظیمی» پیشکسوت هنر سوزن‌دوزی بلوچستان و «مهلا زمانی» پیشکسوت طراحی لباس، دارنده نشان درجه‌یک هنری و کارآفرین برتر در منطقه تقدیر ویژه‌ای صورت گرفت و با اهدا لوح یادبود و هدایا از آنان تجلیل شد.
در ادامه مراسم نفرات برتر جشنواره در دو بخش طراحی لباس و زیورآلات معرفی شدند که در هر بخش یک نفر به‌عنوان برگزیده جشنواره نشان ملی «مهتاب» را دریافت کردند. این نشان به یادبود سوزن دوز فقید و فاخر بلوچستان «مهتاب نوروزی» طراحی و نام‌گذاری شده که از امسال به‌عنوان عالی‌ترین نشان ملی در صنعت مد و لباس کشور در بخش بین‌الملل جشنواره سالیانه مد و لباس فجر به نفرات برگزیده اعطا خواهد شد.
نخستین نشان مهتاب در بخش بین‌الملل هشتمین جشنواره مد و لباس فجر توسط «محمد مجتبی حسینی» معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و «عبدالرحیم کردی» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار به «مریم ریگی» به‌عنوان نفر اول و برگزیده بخش طراحی لباس و «مریم السادات طبایی» نفر اول و برگزیده بخش زیورآلات این جشنواره اعطا شد.
«فرین نوروزی پناه» طراح و گردآورنده مجموعه لباس اقوام و ادوار ایرانی عنوان نفر دوم و «فریبا حسینی» عنوان نفر سوم بخش طراحی لباس جشنواره را کسب کردند و در بخش زیورآلات نیز «پرناز شاکری» و «مهسا دهقانی اشکذری» به ترتیب حائز عناوین دوم و سوم شدند. همچنین در ادامه «ریتا نیک‌فرجام» و «رعنا پرگاسی» در این بخش موردتقدیر قرار گرفتند.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو