وزیر راه و شهرسازی:

شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) باید نماد پیشرفت و توسعه کشور باشد

وزیر راه و شهرسازی گفت: امروزه در دنیا فرودگاه ها نماد توسعه و پیشرفت یک کشور محسوب می شوند و ما باید شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) را به نماد توسعه کشور تبدیل کنیم.

به گزارش فرینا، محمد اسلامی ضمن حضور در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: امروزه در دنیا فرودگاه ها نماد توسعه و پیشرفت یک کشور محسوب می شوند و ما با ساخت یک فرودگاه مدرن می توانیم توانایی های خود را در رشد و توسعه کشور برای جهان به نمایش بگذاریم.

اسلامی گفت: همچنان با استانداردهای یک فرودگاه مدرن فاصله داریم و باید برای ساخت فرودگاه های مدرن در کشور برنامه ریزی های دقیق داشته باشیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به طرح جامع توسعه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با افق ٣٠ ساله افزود: این طرح یکی از مهمترین برنامه ها برای ساخت فرودگاهی مدرن در کشور است و می تواند شهر فرودگاهی امام (ره) را به نماد رشد و توسعه کشور تبدیل کند.

اسلامی گفت: یکی از پروژه های مهم که با محوریت توسعه صنعت فرودگاهی کشور انجام شده، ساخت ترمینال گالری سلام با مدرن ترین تجهیزات است که ظرفیت اعزام و پذیرش ٥ میلیون مسافر در سال را دارد.

وی خاطر نشان کرد: گام دیگری که باید با هدف ایجاد فرودگاه مدرن در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برداریم، ساخت ترمینال ایران شهر است که عملیات اجرایی برای طراحی و ساخت آن باید پس از افتتاح ترمینال سلام صورت گیرد.

گفتنی است، ترمینال ایران شهر در فاز نخست قابلیت اعزام و پذیرش ٢٥ میلیون مسافر در سال را دارد و در فاز نهایی ظرفیت اعزام و پذیرش آن به بیش از یکصد میلیون مسافر در سال خواهد رسید.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو