۱۵ جانباز قطع نخاع از منطقه آزاد اروند بازدید کردند

نماینده جانبازان در سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ۱۵ تن از جانبازان قطع نخاعی کشور از مناطق عملیاتی مختلفی ازجمله یادمان شهدای شلمچه، یادمان والفجر ۸، گلزار شهدای آبادان و خرمشهر و باغ‌موزه دفاع مقدس آبادان بازدید کردند.

به گزارش فرینا، عیسی خزینه پور اظهار کرد: ۱۵ تن از جانبازان قطع نخاعی کشور به همراه خانواده‌های آن‌ها از منطقه آزاد اروند بازدید کردند.

وی افزود: این هیئت که مجموعاً ۶۰ نفر بودند از مناطق عملیاتی مختلفی ازجمله یادمان شهدای شلمچه، یادمان والفجر ۸، گلزار شهدای آبادان و خرمشهر و باغ‌موزه دفاع مقدس آبادان بازدید کردند.

نماینده جانبازان در سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: این جانبازان قطع نخاعی با توجه به شرایطی جسمی خاصی که دارند در تردد خود با محدودیت‌هایی مواجه بودند و تلاش کردیم تا با مشکلات کمتری مواجه شوند.

خزینه پور بابیان اینکه برنامه بازدید این هیئت منحصر به مناطق عملیاتی و جنگی نبود، بیان کرد: این جانبازان از جاذبه‌های تاریخی، هنری، طبیعی و مراکز خرید منطقه آزاد اروند نیز بازدید کردند.

وی گفت: برخی از این جانبازان عنوان می‌کردند که ۱۵ تا ۲۰ سال است که از خانه خارج نشده‌ایم و این سفر فرصتی برای ما شد تا مدتی را خارج از منزل بگذرانیم.

خزینه پور افزود: این جانبازان همچنین بیان کردند که بعد از جانباز شدن در عملیات، نخستین بار است که این منطقه را از نزدیک می‌بینند. این افراد در حدود ۲۰ سالگی جانباز شدند و هم‌اکنون ۵۵ سال سن دارند.

خزینه پور افزود: مجموع این عوامل سبب شد شرایط معنوی خاصی در فضای بازدیدها حاکم شود و بتوانیم در این اقدام معنوی شریک باشیم.

وی بیان کرد: جانبازان سرمایه‌های واقعی این نظام هستند و باید قدر آنان را دانست و هرچقدر بتوانیم به آن‌ها خدمت کنیم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو