برگزاری نشست معرفی فرصت های سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از نشست معرفی فرصت های سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند با تجار، بازرگانان و فعالین اقنصادی اصفهان خبر داد .

به گزارش فرینا؛ سید علی موسوی افزود: این نشست که در سالن همایش های اتاق اصناف اصفهان انجام پذیرفت که با استقبال فعالین اقتصادی اصفهان رو برو شد . در این جلسه ضمن تشریح مزایای قانونی سرمایه گذاری در مناطق آزاد و مزیت های رقابتی منطقه آزاد اروند نسبت به سایر مناطق فرصت های سرمایه گذاری جهت حاضرین تشریح شد .

موسوی ضمن اعلام اینکه در پایان جلسه به پرسشهای حاضرین پاسخ داده شد اعلام کرد : منطقه آزاد اروند با توجه به زیرساخت های مناسب و موقعیت استراتژیک خود یکی از فرصت های طلایی جهت سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد کشور می باشد .

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند ضمن اشاره به برنامه سازمان جهت افزایش تولید و صادرات در منطقه افزود : منطقه آزاد اروند در صدد استفاده ظرفیت تولید کنندگان و فعالین اقتصادی اصفهان جهت افزایش تولید و صادرات در منطقه می باشد .

همچنین در حاشیه این نشست جلسه ای با رئیس اتاق و اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف اصفهان برگزار شد که ضمن اعلام آمادگی جهت فعالیت های مشترک بر ادامه همکاری بین طرفین تاکید شد .

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو