برگزاری دومین دوره جشنواره جهانی ورزش های هوایی در قشم

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: دومین دوره جشنواره جهانی ورزش هیجان انگیز هوایی با حضور خلبانان ایرانی و خارجی از 4 تا 8 اسفند ماه برفراز جزایر ناز قشم برگزار می شود.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ عبدالجواد کمالی افزود: این جشنواره با حضور خلبانان ایرانی و 15 خلبان برجسته دنیا با اجرای عملیات هیجان انگیز پاراگلایدر، لباس خفاشی، سقوط آزاد و بیس جامپ ها انجام می شود.
کمالی گفت: تمام خلبانان ایرانی و خارجی این جشنواره از جمله خلبانان اسپانیا، فرانسه، آلمان، هلند، بلغارستان، روسیه، ترکیه دارای مقام های ملی و بین المللی هستند.
به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، پخش موزیک زنده، پوشش تصویری و خبری، پرواز با دودهای رنگی، آتش بازی و اجرای موسیقی محلی بخشی از جذابیت های دومین دوره جشنواره جهانی ورزش های هوایی در این جزیره است.
کمالی معتقد است که برگزاری این جشنواره موجب ورود علاقمندان ورزش های هوایی به جزیره قشم و تقویت رونق کسب و کار و بازدید مهمانان از سایت های کم نظیر گردشگری قشم خواهد شد.
وی اظهار کرد: با توجه به حضور خلبانان تراز اول جهان در این جشنواره بین المللی، پیش بینی می شود نام ایران و جزیره قشم از طریق صفحه مجازی قهرمانان رشته های هوایی به نقاط مختلف جهان منتشر شود.
شایان ذکر است؛ نخستین دوره جشنواره بین المللی ورزش های هوایی کشورمان سال گذشته نیز با حضور خلبانان ایرانی و خارجی در سایت زیبای جزایر ناز برگزار شد که مورد استقبال خوب مردم علاقمند از نقاط مختلف کشورمان قرار گرفته بود.
جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران واقع شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.