نتایج نخستین روز مسابقات بین‌المللی بوکس چابهار جام مکران؛

6 پیروزی برای تیم‌های ایرانی از 13 مبارزه اول

تورنمنت بین‌المللی بوکس چابهار جام مکران با وزن‌کشی ورزشکاران از صبح دیروز آغاز شد و از ساعت 15 بوکسورها برای رویارویی با یکدیگر روی رینگ رفتند که از 13 مبارزه روز نخست این تورنمنت برای ایرانیان، 6 مبارزه با پیروزی آن‌ها به پایان رسید.

به گزارش فرینا، از 22 مبارزه روز نخست تورنمنت بین‌المللی بوکس چابهار جام مکران در 12 مبارزه بوکسورهای ایرانی مقابل بوکسورهایی از تیم‌های خارجی قرار گرفتند و در یک مبارزه نیز بوکسور تیم اول سیستان و بلوچستان با حریف ایرانی خود از تیم امید جمهوری اسلامی به پیروزی رسید.
آیین افتتاحیه جام مکران پس از برگزاری 6 مبارزه در وزن‌های 49 و 52 کیلوگرم، با حضور «احمدعلی موهبتی» استاندار سیستان و بلوچستان، «محمد اکبر چاکرزهی» معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار، «حسین ثوری» رئیس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران و دیگر مسئولان استان سیستان و بلوچستان و فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران در سالن 2000 نفری ورنا منطقه آزاد چابهار برگزار شد.
خیرمقدم ثوری رئیس فدراسیون بوکس و چاکرزهی معاون سازمان منطقه آزاد چابهار به شرکت کنندگان و ورزشکاران حاضر در ورزشگاه، اجرای موسیقی محلی سیستان و بلوچستان و رژه تیم‌های شرکت‌کننده در تورنمنت برنامه‌های این مراسم بود که در مدت‌زمان نیم ساعت به پایان رسید و در ادامه مبارزات ورزشکاران در وزن‌های 56 و بالاتر برگزار شد.
نتایج مبارزات روز نخست:
در اولین مبارزه مسابقات بین‌المللی بوکس چابهار جام مکران «ابراهیموف از قزاقستان» در وزن 49 کیلوگرم مقابل «عمران ثوری» از تیم دوم سیستان و بلوچستان به پیروزی رسید و «دپاک» از هند توانست «پوریا میربیگی» از تیم اول سیستان و بلوچستان را در این وزن شکست دهد.
نخستین برد ایرانیان در این روز را «امید احمدی صفا» از تیم منطقه آزاد چابهار در وزن 52 کیلوگرم مقابل حریف ترکمنستانی خود به دست آورد و «مجتبی زرعیان» از تیم دوم سیستان و بلوچستان حریفی از قزاقستان را در همین وزن شکست داد.
در پنجمین مبارزه تورنمنت چابهار «فرهاد مهدی» از تیم اول سیستان و بلوچستان در وزن 52 کیلوگرم مغلوب «ماروین» حریف فیلیپینی خود شد و «پراساد» از هند در این وزن توانست مقابل «مهدی حبیبی» از تیم امید ایران به پیروزی برسد.
در مبارزه هفتم «بایرام هان» از ترکمنستان در وزن 56 کیلوگرم به مصاف «شمس سلام شمس» رفت و حریف عراقی خود را شکست داد و مبارزه دوم این وزن میان «محمد جاسم یارمحمدزهی» از تیم اول سیستان و بلوچستان مقابل «کالژانوف نوربل» از قزاقستان برگزار و با پیروزی بوکسور قزاق به پایان رسید.
نخستین مبارزه وزن 60 کیلوگرم با مبارزه «قربان اف» از ترکمنستان و «ماریو باتیستا» بوکسور فیلیپینی برگزار شد باتیستا توانست حریف خود را مغلوب کند و «عرفان جمال زهی» از تیم اول سیستان و بلوچستان در مبارزه دوم این وزن حریف عراقی خود را شکست داد.
در وزن 64 کیلوگرم «دلشاد» از قزاقستان مقابل «سجاد نجفی» از تیم اول سیستان و بلوچستان به پیروزی رسید و «محمد بردی بایوف» از ترکمنستان در وزن 69 کیلوگرم «علی زنگی‌آبادی» بوکسور تیم اول سیستان و بلوچستان را شکست داد.
نخستین مبارزه وزن 75 کیلوگرم با پیروزی «شاهین موسوی» از تیم منطقه آزاد چابهار مقابل «نورشاهد پازییف» از ترکمنستان به پایان رسید.
«احمد قسون» از سوریه در دومین مبارزه وزن 75 کیلوگرم «ایماخان اوف» از قزاقستان را شکست داد و «امیرطاهر محسن» از عراق در مبارزه بعدی این وزن مغلوب «مانیجیت سینگ» بوکسور هندی شد.
«سینا صفدریان» از تیم امید ایران نیز در آخرین مبارزه 75 کیلوگرم «سلطان هارکسا» حریف مجارستانی خود را شکست داد.
در وزن 81 کیلوگرم در اولین روز مسابقات تنها یک مبارزه برگزار شد که طی آن «صابروف» از قزاقستان در مقابل حریف عراقی خود «جاسم طاهر» به پیروزی رسید.
مبارزات روز نخست تورنمنت بین‌المللی چابهار در وزن 91 کیلوگرم نیز با سه دیدار انجام شد که «علاءالدین قصون» از سوریه «اجلان محمد جبار» عراقی را شکست داد، «سانجیت» از هند توانست مقابل «آدم حموری» حریف مجارستانی خود به پیروزی برسد و در مبارزه آخر این وزن در نخستین روز مسابقات «پوریا امیری» از سیستان و بلوچستان «طوفان شریفی» بوکسور تیم امید جمهوری اسلامی ایران را مغلوب خود کرد.
مبارزات بوکسورهای وزن +91 کیلوگرم در روز نخست جام مکران با مبارزه «بکی توی چییف» از ترکمنستان مقابل «ساتیش کومار» از هند آغاز شد که با پیروزی کومار به سرانجام رسید و در آخرین مبارزه امروز نیز «محمد ملیس» از سوریه، «مهدی یاهو» از سیستان و بلوچستان را در وزن +91 شکست داد.
مبارزات روز اول تورنمنت بین‌المللی بوکس چابهار ساعت 21 روز شنبه 4 اسفندماه به پایان رسید و ادامه مبارزات از ساعت 15 روز یکشنبه 5 اسفند برگزار می‌شود.
پخش زنده این مسابقات از شبکه‌های سراسری سه و وزرش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، شبکه استانی هامون سیستان و بلوچستان و شبکه‌های ملی کشورهای شرکت‌کننده در مسابقات انجام می‌گیرد و علاقه‌مندان می‌توانند برنامه پخش مسابقات از شبکه‌های تلویزیونی را از کانال خبری سازمان منطقه آزاد چابهار در تلگرام (@cfz_news) دریافت کنند.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو