منتخبین مسابقه طراحی المان های نوروزی ارس مشخص شدند

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد ارس و دبیر مسابقه طراحی المان های نوروزی ارس از انتخاب المان های برتر این مسابقه خبر داد.

به گزارش فرینا، جواد کاموسی با اعلام این خبر، گفت: بر اساس ارزیابی هیأت داوران مسابقه طراحی المان های نوروزی ارس از حدود 70 اثر رسیده به دبیرخانه، برخی از این آثار به عنوان المان های برگزیده معرفی شدند.
کاموسی افزود: در بررسی المان های ارسالی به مسابقه، رویکردهای فراخوان، توجه به ایده های های نو و خلاقانه و پرداختن به مفاهیم نوروز باستانی و آئین مرسوم آذربایجان مورد توجه قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس، طرح المان نوروزی خوش و بش، اثر عفت بهار از مشهد عنوان نخست را به خود اختصاص داد. 
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد ارس افزود: طرح المان نوروزی شیر های سنگی اثر اسفندیار مراد پور از نقده و طرح المان نوروزی مجسمه فیگوراتیو مرد تکم گردان اثر طرلان بحری از تبریز به ترتیب رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.
دبیر مسابقه طراحی المان های نوروزی 98 ارس، در پایان گفت: با توجه به نیاز سازمان منطقه آزاد ارس و مناطق منفصل محدوده به 5 المان جهت بهسازی میادین و اجرای المان های نوروزی، تعداد آثار انتخابی تا رتبه های ششم توسط هیأت داوران تعیین شده و نسبت به اجرای آن براساس اولویت های اجرایی و توافق با صاحبان اثر اقدام خواهد شد.

گزارش تصویری را اینجا ببینید.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.