نتایج دومین روز مسابقات بوکس تورنمنت چابهار؛

10 پیروزی برای بوکسورهای ایرانی از 13 مبارزه مقابل حریفان خارجی

دومین روز مسابقات بوکس تورنمنت چابهار با 10 پیروزی برای بوکسورهای ایرانی از 13 مبازره مقابل حریفان خارجی، برگزار شد.

به گزارش فرینا، مسابقات روز دوم بوکس جام مکران از ساعت 16 یکشنبه پنجم اسفندماه در سالن 2000 نفری ورنا منطقه آزاد چابهار آغاز شد که طی آن 40 بوکسور در 20 مبارزه در وزن‌های 56، 60، 64، 69 و 81 کیلوگرم به مصاف هم رفتند.

نتایج مبارزات:
در مبارزات وزن 56 کیلوگرم روز یکشنبه «سجاد محمدپور» از تیم منطقه آزاد چابهار «بایرام خان پرمانوف» از ترکمنستان را شکست داد و «سجاد محمدپور» از تیم دوم سیستان و بلوچستان مقابل «لال مدن» از هند به پیروزی رسید. «جان میلارو» از فیلیپین حریف مجارستانی خود «ناندور کسوکا» را شکست داد و «کالژانوف نوربول» از قزاقستان در آخرین مبارزه 56 کیلوگرم در یکشنبه «رضا سلیمانی فر» از تیم امید جمهوری اسلامی ایران را مغلوب خود کرد.
نخستین مبارزه 60 کیلوگرم این روز با پیروزی «علی حبیبی» از تیم منطقه آزاد چابهار مقابل «ماریو باتیستا» به پایان رسید. «دانیال شه بخش» از تیم اول سیستان و بلوچستان «رول‌اند گالوس» مجارستانی را شکست داد، «مانیش کاوشیک» هندی «سالار مومیوند» از تیم دوم سیستان و بلوچستان را مغلوب خود کرد و آخرین مبارزه 60 کیلوگرم این روز میان «عرفان جمال زهی» از تیم اول سیستان و بلوچستان و «اشکان رضایی» از تیم امید جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و رضایی به پیروزی رسید.
مبارزات وزن 64 کیلوگرم روز دوم مسابقات از ساعت 18 با مبارزه «مسلم مقصودی» از تیم منطقه آزاد چابهار و «نوریم دلشاد» آغاز شد که مقصودی توانست حریف قزاق خود را شکست دهد. در دومین مبارزه در این وزن «میلان فودور» از مجارستان مقابل «جعفر زائر محمد» عراقی به پیروزی رسید، «روهیت توکاس» هندی در مبارزه بعدی «طغرل بیگ پازییف» از ترکمنستان را شکست داد و در آخرین مبارزه 64 کیلوگرم این روز نیز «باقر فرجی» از تیم امید جمهوری اسلامی ایران مقابل بوکسور فیلیپینی «رول‌اند چاوز» به پیروزی رسید.
اولین مبارزه وزن 69 کیلوگرم ساعت 19 و 15 دقیقه میان «سجاد کاظم‌زاده» از تیم منطقه آزاد چابهار مقابل «محمد بردی بایف» آغاز شد که کاظم‌زاده توانست حریف ترکمنستانی خود را شکست دهد. در مبارزه دوم «سلام حیدر شمس» از عراق مقابل «قدیر عبیدا» به پیروزی رسید، «سپهر علیمرادی» از تیم دوم سیستان و بلوچستان، «اوسکنبک ماولن» از قزاقستان را مغلوب کرد و مبارزه آخر این وزن در روز دوم مسابقات نیز با پیروزی «دوریود خان سینگ» از هند مقابل «کامیاب مرادی» از تیم امید جمهوری اسلامی ایران به پایان رسید.
«حسین دانشور» در نخستین مبارزه 81 کیلوگرم دیروز، مقابل حریف قزاقستانی خود «صابیروف نورلان» به پیروزی رسید. دومین مبارزه این وزن با پیروزی «معین کهرازه» از تیم اول سیستان و بلوچستان مقابل «محمد شوریان» از تیم دوم این استان به پایان رسید و «نور یاغدی نوریاغدییف» از ترکمنستان سومین پیروز مبارزات 81 کیلوگرم یکشنبه بود که توانست «یحیی طاها» حریف سوری خود را شکست دهد.
مسابقات دومین روز تورنمنت بوکس چابهار جام مکران ساعت 21 دیشب با پیروزی «کیوان صفری» از تیم امید جمهوری اسلامی ایران در وزن 81 کیلوگرم مقابل «مانیش پانوار» هندی پایان یافت و بدین ترتیب بوکسورهای ایرانی از 13 مبارزه مقابل بوکسورهای خارجی به 10 پیروزی رسیدند و در دو مبارزه نیز بوکسورهای تیم‌های ایرانی روبروی هم قرار گرفتند که «اشکان رضایی» از تیم امید جمهوری اسلامی ایران در آخرین مبارزه 60 کلیلوگرم، «عرفان جمال زهی» از تیم اول سیستان و بلوچستان را شکست داد و «معین کهرازه» از تیم اول سیستان و بلوچستان در دومین مبارزه 81 کیلوگرم مقابل «محمد شوریان» از تیم دوم این استان به پیروزی رسید.
تورنمنت بین‌المللی بوکس چابهار جام مکران از شنبه چهارم اسفندماه با حضور تیم‌های ملی 7 کشور خارجی و 4 تیم ایرانی در سالن 2000 نفری ورنا منطقه آزاد چابهار آغازشده است و تا فردا چهارشنبه ادامه دارد. تیم‌های ملی الف، ب و تیم امید بوکس کشورمان بعلاوه تیم استان سیستان و بلوچستان 4 تیم شرکت‌کننده ایرانی در این مسابقات هستند که تیم ملی الف ایران به نام تیم منطقه آزاد چابهار در این مسابقات شرکت کرده است.
روز سوم این تورنمنت از ساعت 15 امروز دوشنبه در سالن ورزشی ورنا آغاز می‌شود و پخش زنده مبارزات نیز از شبکه‌های سراسری سه و ورزش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه استانی هامون انجام خواهد شد. نتایج لحظه‌ای مسابقات نیز در کانال تلگرام سازمان منطقه آزاد چابهار (@cfz_news) منتشر می‌شود.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو