برنده مناقصه انجام خدمات عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) مشخص شد

پس از بررسی های صورت گرفته توسط کمیته فنی بازرگانی و کمیسیون مناقصات، برنده مناقصه خدمات عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) مشخص شد.

به گزارش فرینا، جلسه بررسی مجدد مناقصه خدمات عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با حضور مهدی علی عسگری عضو هیات مدیره، حیدر فرزانه معاون توسعه مدیریت و منابع، آذر موحدی معاون توسعه زیر ساخت و محمد علی نوبیل مدیرکل امور مالی و درآمد  و نماینده حراست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی این مجموعه برگزار شد.

در این مناقصه ٤ شرکت حضور داشتند که پس از بررسی های صورت گرفته توسط کمیته فنی و بازرگانی و کمیسیون مناقصات شرکت شهر فرودگاهی، شرکت برتر انتخاب شد و از این پس انجام خدمات عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) را بدست خواهد گرفت.

گفتنی است ، جلسه اول این مناقصه چهارشنبه ١٧ بهمن ماه با حضور نمایندگان شرکت های حاضر در مناقصه برگزار شد، اما اعلام نتیجه برای بررسی بیشتر به کمیته فنی و بازرگانی ارجاع داده شده بود و امروز پس از بررسی های صورت گرفته  توسط این کمیته و  کمیسیون مناقصات شرکت شهر فرودگاهی برنده این مناقصه مشخص و معرفی شد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.