مشاور جدید امور بانوان و خانواده شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)منصوب شد

آئین تکریم و معارفه مشاور امور بانوان و خانواده شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش فرینا، مراسم تکریم و معارفه مشاور امور بانوان و خانواده شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با حضورعلی رستمی رییس هیات مدیره و سرپرست، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران کل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار گردید و خانم  جوانبخت جایگزین خانم بوژآبادی شد.

رستمی در ابتدای این جلسه ضمن قدردانی از اقدامات خانم بوژآبادی که به عنوان اولین مشاور امور بانوان و خانواده در این شرکت در سال پیش منصوب شده بود گفت : خانم بوژآبادی در این مدتی که در این پست سازمانی مشغول به کار بودند واقعا با تمام توان برای انجام وظایف محوله تلاش کردند و جا دارد در این جلسه از ایشان تشکر و قدردانی کنم.

وی در ادامه تصریح کرد: مشاور امور بانوان و خانواده کار بسیار سختی دارد چرا که باید رابط میان مدیرعامل و بانوان سازمان باشد و تمامی انتقادات و پیشنهادات را به گوش مسئولان برساند، انصافا سرکار خانم بوژآبادی به بهترین شکل ممکن تمامی صحبت ها را به گوش من می رساند تا بتوانیم با کمک یکدیگر برای بهتر شدن وضعیت موجود قدم های مثبتی برداریم.

رییس هیات مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از سرکار خانم جوانبخت خواست تا همین رویه را در امور بانوان و خانواده پیش بگیرد و از تجربیات خانم بوژآبادی برای هرچه بهتر شدن فعالیت های این بخش استفاده کند.
در ادامه مراسم رستمی رئیس هیات مدیره و سرپرست شرکت با اهداء لوح سپاس از خدمات خانم بوژآبادی تقدیرو حکم انتصاب خانم جوانبخت اعطاء شد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.