مانور مشترک امداد و نجات و اطفا حریق در منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت تعاونی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: مانور مشترک امداد و نجات و اطفا حریق با همکاری سازمان‌ها و ادارات مختلف در منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.

به گزارش فرینا، علی خانی افزود: این مانور ساعت ۹ چهارشنبه ۸ اسفند در شلمچه برگزار می‌شود و آتش‌نشانی‌های شهرداری، شهرک صنعتی و بندر خرمشهر و همچنین اورژانس و هلال‌احمر خرمشهر، پایانه شلمچه، هنگ مرزی و حراست سازمان منطقه آزاد اروند در آن مشارکت می‌کنند.

خانی گفت: کمیته‌های مختلفی برای برگزاری این مانور تشکیل‌شده است که در حال انجام اقدامات لازم برای کسب آمادگی هستند. برگزارکننده این مانور نیز شرکت تعاونی سازمان منطقه آزاد اروند است.

مدیرعامل شرکت تعاونی سازمان منطقه آزاد اروند عنوان کرد: شرایط این مانور به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که فاصله حریق‌ها نزدیک به هم باشند، این موضوع شرایط مانور را سخت‌تر می‌کند و میزان آمادگی نیروها را به شکل بهتری در معرض آزمایش قرار می‌دهد. ۶ حریق نیز برای آن در نظر گرفته‌شده که از نوع جامدات و مایعات قابل اشتعال هستند.

خانی گفت: مسئولان شهری آبادان و خرمشهر نیز برای حضور در این مانور مشترک دعوت می‌شوند تا میزان توانایی نیروهای امداد و نجات و اطفا حریق منطقه آزاد اروند را از نزدیک مشاهده کنند.

مدیرعامل شرکت تعاونی سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: هدف از برگزاری این مانور ارتقاء سطح کیفی ایستگاه‌های آتش‌نشانی و امدادی در سطح منطقه آزاد اروند، آمادگی در برابر حوادث غیرمترقبه، هم‌افزایی حوزه‌های ایمنی و امنیتی، پوشش واحدهای مستقر و هماهنگی بیشتر این واحدها در منطقه است.

 

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.